فرمانده ناحیه ثارالله درمنزل خواهر" شهید رضا طهماسبی ":

انتقال فرهنگ جهاد،ایثار و شهادت به نسل آینده ؛ وظایف اصلی خانواده های شهدا است

مهدی دهقان خاطر نشان کرد :وظیفه خانواده های شهدا در زمان حال انتقال فرهنگ جهاد و ایثار و شهادت به نسل های حاضر و آینده می باشد.
کد خبر: ۸۸۸۱۰۷۰
|
۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، فرمانده ناحیه ثارالله سرهنگ مهدی دهقان به همراه فرمانده حوزه امام علی(ع) و جمعی از بسیجیان پایگاه عمار جهت هماهنگی های اولیه و جلسه با خانواده این شهید والا مقام در راستای ساخت مستند " آبروی کوچه ها و افتخار محله شهید رضا طهماسبی " در منزل خواهر شهید حضور یافتند.

فرمانده ناحیه ثارالله در این جلسه با اشاره به فرموده ی مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) مبنی براینکه، زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست بیان داشت : وظیفه خانواده های شهدا در زمان حال انتقال فرهنگ جهاد و ایثار و شهادت به نسل های حاضر و آینده می باشد تا نسل های حاضر و آینده با جهاد و ایثار و از خود گذشتگی ها در جنگ هشت سال دفاع مقدس آشنا شوند .

وی افزود : جوانان بدانند این انقلاب اسلامی و این آرامش و امنیت امروزما،حاصل جان فشانی رزمندگان اسلام و شهدا است که جان خود را فدای این انقلاب کردند.

دهقان در پایان خاطر نشان کرد :این انقلاب درختی تنومند شده و در حال حاضر با خون شهدای مدافع حرم قوی تر خواهد شد و با رهبری حکیمانه امام خامنه ای (مدظله العالی)حرکت این انقلاب تا رسیدن به انقلاب حضرت مهدی (عج ) ادامه خواهد داشت.


ارسال نظرات