فرمانده انتظامی استان لرستان در جمع خبرنگاران :

کشف بیش از یک‌تن مواد مخدر در استان لرستان

فرمانده انتظامی استان لرستان گفت: بیش از یک‌تن و ۶۰۰ کیلوگرم مواد مخدر سه‌ماهه امسال در استان لرستان کشف شد.
کد خبر: ۸۸۸۱۲۴۶
|
۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سردار محمد قنبری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون نیروی انتظامی استان با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر اقدامات بسیار خوبی در راستای مبارزه با سوداگران مرگ انجام داده و بیش از یک‌تن و 600 کیلوگرم مواد مخدر کشف‌شده که شاید در مقایسه با سال‌های گذشته اقدامی بی‌نظیر بوده است.

وی افزود: درمجموع سه‌ماهه اخیر حدود 40 درصد نسبت به سال گذشته افزایش کشفیات مواد مخدر داشته‌ایم؛ در راستای کشفیات مواد صنعتی 65 درصد، دستگیری خرده‌فروشان چهار درصد و دستگیری قاچاقچیان نیز چهار درصد افزایش کشفیات داشته‌ایم.

فرمانده انتظامی استان لرستان عنوان کرد: در سه‌ماهه امسال 29 باند فعال که در امر خریدوفروش مواد مخدر فعالیت داشتند مورد ضربه قرارگرفته که خوشبختانه در هر ضربه قاچاقچیان اصلی دستگیر شدند که این امر نشان از اشرافیت اطلاعاتی و توانمندی پلیس لرستان دارد.

وی بیان کرد: در راستای پاک‌سازی نقاط آلوده که از مطالبات مردم است نیز اقدامات جدی انجام‌شده به‌طوری‌که در سه‌ماهه اخیر بیش از 200 مورد پاک‌سازی نقاط آلوده داشته‌ایم که معتادان جمع‌آوری و خرده‌فروشان مورد ضربه قرار گرفته‌اند.

سردار قنبری تصریح کرد: محورهای مواصلاتی را برای حمل‌ونقل مواد مخدر ناامن کرده‌ایم به طوری که امسال 90 عملیات مربوط به محورهای مواصلاتی بوده است؛ خوشبختانه در کشور استان لرستان به‌عنوان یکی از استان‌های مطرح در امر مبارزه با مواد مخدر است.

وی گفت: چهار عملیات برون‌استانی نیز با استان‌های مختلف کشور داشته‌ایم که 286 کیلوگرم انواع مواد مخدر را کشف کرده‌ایم.

انتهای پیام/z

ارسال نظرات