مدیر کل کمیته امداد لرستان در جمع خبرنگاران :

پیوستن ۷۰۰۰ نیکوکار به جمع حامیان طرح اکرام

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان لرستان گفت: ۷ هزار و ۱۸۳ نیکوکار به جمع حامیان طرح « اکرام ایتام» و «محسنین» لرستان پیوستند.
کد خبر: ۸۸۸۱۳۳۲
|
۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان ، جاسم محمدی فارسانی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ماه مبارک رمضان امسال ۷ هزار و ۱۸۳ حامی نیکوکار، حمایت ۷ هزار و ۵۹۱ فرزند یتیم و محسنین را در استان لرستان به عهده گرفتند، اظهار داشت: از این تعداد یک هزار و ۸۳۴ نفر حامی طرح «اکرام ایتام» و ۵ هزار و ۳۴۹ نفر حامی طرح «محسنین» شده اند.

وی با اشاره به اینکه طرح اکرام ایتام از جمله طرح های مشارکتی این نهاد است که مورد توجه و استقبال نیکوکاران قرار گرفته است، افزود: بر اساس این طرح حامیان می توانند با پرداخت ماهیانه حداقل ۳۰ هزار تومان حمایت یک یا چند یتیم تحت حمایت کمیته امداد را عهده دار شوند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان لرستان با بیان اینکه هم اکنون بیش از ۳۰ هزار نیکوکار لرستانی حمایت از ۹ هزار و ۳۴۰ یتیم و فرزندان نیازمند غیر یتیم را بر عهده دارند، گفت: این حامیان سال گذشته بیش از ۱۰ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به ایتام و محسنین تحت حمایت کمیته امداد به صورت نقدی و غیر نقدی کمک کردند.

فارسانی تصریح کرد: طرح محسنین نیز از جمله طرح های مشارکتی کمیته امداد برای حمایت از خانواده های نیازمند غیر یتیم دارای سرپرست بیمار و از کار افتاده است، هم اکنون ۸ هزار و ۵۷۳ حامی در استان لرستان حمایت ۲ هزار و ۵۰۰ فرزند نیازمند غیر یتیم را در قالب طرح محسنین عهده دار هستند.

انتهای خبر/Z

ارسال نظرات