فرماندار شهرستان ایجرود:

هرگز نباید در مسیر پیشرفت توقف نمود

هرگز نباید در مسیر پیشرفت توقف نمود و همواره باید برای کسب موفقیت های بیشتر تلاش مضاعف را در برنامه های کاری در نظر داشت .
کد خبر: ۸۸۸۱۴۶۵
|
۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرماندار شهرستان ایجرود درابتدای جلسه شورای آموزش وپرورش شهرستان ایجرود گفت: هرگز نباید در مسیر پیشرفت توقف نمود و همواره باید برای کسب موفقیت های بیشتر تلاش مضاعف را در برنامه های کاری در نظر داشت .

اسماعیل بیات همچنین بر لزوم آگاه سازی اولیا و دانش آموزان بر اهمیت و ضرورت گسترش شاخه های فنی و مهارتی تاکید کرد .

داود بهرامی مدیر آموزش و پرورش شهرستان ایجرود نیزضمن مصوبات جلسه گذشته افزود: در دو ماه اول سال 96 ، همکاران ما در زمینه های مختلف به موفقیت های چشمگیری دست یافتند که می توان به راه یابی همکاران آموزشگاه بسیج شیوه در طرح درس پژوهی به مرحله کشوری ،کسب رتبه برتر استانی گروه دانش آموزی شهید جعفری در طرح جابر بن حیان ، کسب 40 مقام برتر استانی و کشوری در مسابقات قرآنی، فرهنگی و هنری ، کسب رتبه برتر در رقابت علمی و تخصصی دبیران تربیت بدنی و راه یابی گروه سرود آموزشگاه ولی عصر (عج) حلب به مرحله کشوری اشاره کرد.

درادامه سجاد شجاعی معاون آموزشی آموزش و پرورش شهرستان ایجرود، ضمن ارائه گزارش از روند هدایت تحصیلی در سطح مدارس شهرستان ایجرود گفت: طبق اسناد بالا دستی ، توازن بین رشته ای دانش آموزان، 52 درصد به شاخه نظری و 48 درصد به شاخه فنی و مهارتی اختصاص دارد.

وی در ادامه افزود: چالش اصلی در روند هدایت تحصیلی تفاوت قابل ملاحظه ای بین نظر دانش آموز و اولیا با اسناد بالا دستی است که طبق گزارشات استانی ، دانش آموز و اولیا نزدیک به 80 درصد به رشته های نظری علاقمند می باشند .

همچنین در این جلسه شریعتی ، معاون پرورشی آموزش و پرورش شهرستان ایجرود نیز گزارشی از پایگاه های غنی سازی اوقات فراغت ارائه نمود و تصریح کرد : در تابستان امسال با 33 پایگاه برای حدود 1500 نفر دانش آموزدر 6 رشته مختلف پیش بینی شده و کلاس های تابستانی از 12 تیرماه برگزار خواهد شد .

گفتنی است،استفاده از ظرفیت نیروی انسانی ،امکانات و تجهیزات هلال احمر ، اداره فنی و حرفه ای و مرکز بهداشت و درمان شهرستان در راستای برگزاری هر چه بهتر کلاس های تابستانی ، اجرای طرح فداکاری توسط هلال احمر و تدوین راهکارهای لازم جهت افزایش درصد هدایت تحصیلی دانش آموزان به رشته های فنی و مهارتی از مهمترین مصوبات این جلسه بود.

ارسال نظرات