فرمانده سپاه شهرستان رباط کریم :

اگر کسی به منافع ایران و محور مقاومت در هر جای دنیا ضربه وارد کند پاسخ ما غافلگیر کننده است

خبرگزاری بسیج: فرمانده سپاه شهرستان رباط کریم گفت: پاسخ موشکی سپاه به مواضع داعش در سوریه یک پیام مهم برای دشمنان انقلاب بود تا قدرت نظامی ایران را بدانند.
کد خبر: ۸۸۸۱۶۲۸
|
۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۶

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ سرگرد هادی ایلکا، فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان رباط کریم اظهار کرد:  

انقلاب اسلامی از سال ۴۲ شروع شده و در سال ۵۷ به نتیجه رسیده است. هدف انقلاب ما زمینه سازی برای ظهور حضرت ولی عصر(عج) است و زمانی که دشمنانمان از هدفمان اطلاع پیدا کردند، برای براندازی نظام اسلامی برنامه ریزی نمودند ؛ که می توان به جنگ ۸ ساله و ترورهای ابتدای انقلاب که نتیجه آن ۱۷‌هزار شهید ترور که اغلب آنان، مردم عادی اعم از کاسب، کشاورز، کارمند، استاد دانشگاه و حتی زنان و کودکان هستند و ما باید توجه داشته باشیم جای شهید و جلاد عوض نشود.  

وی گفت: امروز شرایط متفاوت شده است و یکی از راه هایی که دشمن برای جلوگیری از  پیشرفت انقلاب دارند نفوذ است، باید توجه داشته باشیم که مقام معظم رهبری در سال های گذشته کلید واژه های جدیدی مانند نفوذ، جهاد کبیر، انقلابی گری و آتش به اختیار را در مسائل فرهنگی به ادبیات سیاسی ما اضافه نموده اند.

فرمانده سپاه رباط کریم تصریح کرد: بیش از ۷۰ سال درگیری هایی در این منطقه وجود داشته و دشمنان نخواستند در این منطقه که محل شیعیان و مسلمانان است آمادگی برای ظهور به وجود بیاید و نطفه غلطی به نام رژیم غاصب صهیونیستی با دسیسه های انگلیس و آمریکا در آن شروع به فعالیت کرده و زمانی مشاهده می کنند که اسراییل نمی تواند خواسته های آنها را برآورده کند نوچه دیگری به نام داعش را طراحی و برنامه ریزی کردند و در منطقه آوردند تا شرایط منطقه را به گونه ای پیش ببرند تا آمادگی ظهور ایجاد نشود .

وی تصریح کرد: فداکاری ، جانفشانی ،شجاعت و رشادت های  مدافعان حرم هست که توانستیم در برابر این نطفه غلط از داعش و اسراییل بایستیم تا بتوانیم شرایط غرب آسیا را برای ظهور آماده کنیم.

وی گفت: شرط چهارم برای ظهور این است که در عالم هستی یک خواسته برای ظهور ولی عصر (عج) اتقاق بیافتد و انقلاب اسلامی هم به دنبال همین است که تمدن سازی کند و تمدن نوین اسلامی در عالم هستی گسترش بدهد تا شرایط آمادگی ظهور در عالم هستی اتفاق افتد ، که امروزه دشمنان با ترفند ها و دسیسه های مختلف از این جلوگیری می کنند.

وی عنوان کرد: امروز دشمنان ما، عامل پیشرفت اسلام در جهان را ایران می دانند و   و به همین دلیل تمام تلاش خود را می کنند تا جلوی پیشرفت اسلام را بگیرند.

وی ادامه داد : امروز ۲ جبهه در مقابل انقلاب اسلامی داریم که یک جبهه استکبار است که در آن انگلیس و آمریکا و نوچه هایشان در منطقه مانند عربستان و داعش هستند که تکلیف ما با آنان مشخص است که اگر ترقه بازی انجام دهند ما جوابشان را با موشک می دهیم و پیام موشکی ما هم این است که هیچکس نمی تواند به منطقه و مرزهای ما گوشه چشمی داشته باشد و اگر هم بخواهند حرکت نابخردانه داشته باشند ما با موشک جوابشان را خواهیم داد.

فرمانده سپاه شهرستان رباط کریم گفت: دومین جبهه، جبهه داخل است که بیشتر ما را می رنجاند که تحت نفوذ دشمن قرار گرفته و با فکر غربی پرورش پیدا کرده اند و از درون نظام به خود نظام ضربه می زنند که اینها خطرناک ترند و باید از آنها مراقبت کنیم.

وی ادامه داد: حضرت آقا نفوذ را در۲ بخش مسئولین و مردم تشریح کردند ، دربحث نفوذ مردم به سبک زندگی و تغییر فرهنگ پرداختند و الان با سند های محرمانه ای همانند ۲۰۳۰ که امضا و متعهد به اجرای آن شدیم ولی با هوشیاری رهبری بزرگوار جلوی اجرای آن گرفته شده و با توجه به سند بالا دستی به نام الگوی ایرانی اسلامی پیشرفت ، که در کشور وجود دارد باید در مقابل آن سند توسعه پایدار که دست های پشت پرده استکبار در آن است و به دنبال جمع آوری مجموعه فکری، فرهنگی و علمی دنیا هست تا همه را یکسان کند بایستیم.

وی اظهار کرد: یکی از بحث هایی که سند ۲۰۳۰ به کشور ضربه می زند، استقلال کشور را مورد هدف قرار داده است که مسئولین ما باید از امضاهای چنین قراردادهایی مراقبت کنند.

وی عنوان کرد: نفوذ در بخش مردم بحث تغییر سبک زندگی است که با ایجاد شبکه های اجتماعی دارند افکار ما را مدیریت می کنند و ذهن های مردم را تغییر می دهند.

وی افزود: نفوذ در مسئولین، اگر در بخش های حساس و تصمیم گیر نفوذ کنند همان تصمیمی را مسئولین می گیرند که دشمنان ما آن را می خواهند .

وی خاطر نشان کرد: امروز این جبهه ای که در داخل تحت تاثیر نفوذ غرب قرار گرفته است به نام لیبرال ها ، اینها به دنبال ۲ حرکت اند :۱-تغییر در محاسبات مردم ۲-انقلاب زدایی از انقلاب.

اینها با تحریف اندیشه های امام ،تغییر شعارهای انقلاب ، تغییر سیاست های انقلاب ، تغییر فرهنگ انقلاب ، واژه هایی را که در انقلاب وجود دارند را انقلاب زدایی نمایند .

وی گفت : بحث موشکی ما در۳ سطح ملی ، منطقه ای و بین المللی پیام دارد :

از وعده تا عمل در سپاه راه طولانی نیست و سپاه به تمام وعده های خود عمل کرده چه در بحث نظامی ،فرهنگی ، سازندگی ، محرومیت زدایی و... امنیت ، جناحی و سیاست زده نیست و نمی توان امنیت را تنها با مذاکره و دیپلماسی تامین کرد بلکه داشتن یک قدرت بازدارنده و نشان دادن آن خود می تواند تبدیل به یکی از مولفه های امنیت ساز شود. شلیک موشک از خاک کشورمان از استانهای کرمانشاه و کردستان به این علت است که بین قومیت ها هیچ اختلافی وجود ندارد و همه مذاهب به دنبال مبارزه با تروریسم هستند.

سرگرد ایلکا ادامه داد: امروزه در راستای اقدامات خصمانه آمریکا در تشکیک اذهان عمومی پیرامون برنامه موشکی ایران به وجود آورده و سخن برخی از سیاست زدگان داخلی که آب و نانتان را قطع خواهد کرد از برجام موشکی سخن به میان می کشیدند و این اقدام سپاه می خواست به اذهان مردم ثابت کند که ما نیاز به قدرت بازدارنده داریم.

وی عنوان کرد: در منطقه پرچم مبارزه تروریسم در دست ایران است و با هرکسی در هر ابعادی بخواهد مصالح نظام جمهوری اسلامی را ضربه بزند برخورد می کنیم .

وی گفت : نقطه زنی شگفت انگیز از فاصله ۷۰۰ کیلومتری یکی از مولفه های قدرتمان را به رخ جهانیان کشیدیم و پیامی بصورت غیر مستقیم برای عربستان و آمریکا هست که امروز مبادا افکار شیطانی در خیال خود پیرامون جمهوری اسلامی ایران داشته باشد.

وی افزود :در سطح بین الملل هم پاسخی به تحریم های سنای آمریکا که برنامه های موشکی ایران را تحریم کردند وخواستیم این را بگوییم که مولفه های قدرت و بازدارنده ایران قابل مذاکره نیست و اگر هم تحریم بشود هیچ اثری نخواهد داشت.

وی خاطر نشان کرد : ایران به دنیا ثابت کرد که با داشتن همه تجهیزات اهل تجاوز و شروع کننده هیچ جنگی نبوده و از تمامیت ارضی خود دفاع می کند و پاسخ دندان شکنی به همه کسانی که می خواهند تعرضی را به کشورمان داشته باشد می دهند.

وی گفت: داعش به کشورهای مختلفی در جهان ضرباتی زد مثل اروپا ولی هیچکس نتوانست جواب محکمی بدهد اما سپاه ثابت کرد دوران بزن و دررو تمام شده است و اگر در هر جای دنیا اگر هرکسی به منافع جمهوری اسلامی و محور مقاومت ضربه وارد کند جوابش رعب آور و غافلگیر کننده است و بالاتر از آن چیزی که فکرش می کنند.

 

ارسال نظرات