مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قرچک:

اتحاد دولت های اسلامي مؤثر ترين راه مقابله با استکبار جهانی است

خبرگزاری بسیج: مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه 15خرداد حقوق بشر آمریکایی را برای آن دانست که حقوق و منافع خودشان حفظ باشد نه دیگران؛ همچنین امروز ترس از گسترش انقلاب اسلامي مهمترين عامل مقابله همه جانبه آمریکا با جمهوري اسلامي است.
کد خبر: ۸۸۸۱۶۵۳
|
۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۷

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ حجت الاسلام حسین عبدالله پور مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قرچک پیش از ظهر امروز در کلاس تفسیر قرآن با اشاره به فرازهایی از دعای ابوحمزه ثمالی در بیان مفهوم واقعی ضلالت، گفت: دورترین ضلالت و گمراهی چیست؟ چه خسرانی آشکارترین خسران است؟

وی ادامه داد: در دین اسلام زیر فرمان خداوند نرفتن؛ دورترین گمراهی و البته آشکارترین ضلالت برای آدمی است.

مسؤول امور روحانیون سپاه 15خرداد با اشاره به ترور نافرجام رهبر معظم انقلاب در تیرماه سال1360 توسط گروهک فرقان با حمایت آمریکا، حقوق بشر آمریکایی برای آن دانست که حقوق و منافع خودشان حفظ باشد نه دیگران.

وی ترس از گسترش انقلاب اسلامي را مهمترين عامل مقابله همه جانبه آمریکا با جمهوري اسلامي مطرح کرد و افزود: آمریکا امروز با بهانه هايي از جمله حمايت ايران از تروريسم، تلاش ايران براي دستيابي به سلاح هسته اي و نقض حقوق بشر در ايران به مقابله با جمهوری اسلامی برخاسته است.

حجت الاسلام عبدالله پور تعريف آمريکا از حقوق بشر را قابل تأمل خواند و با بیان اینکه حقوق بشر آمريکايي ويژگيهاي خاص خود را دارد، گفت: تبعيض نژادي، آزادي بيان، خشونت جنسي عليه زنان، نقض حريم خصوصي و نقض حقوق زندانیان، اقليتها، کودکان و ملت ايران نمونه هاي بارزی از حقوق بشر در داخل و خارج آمريکا است.

حجت الاسلام عبدالله پور جمهوری اسلامی ایران را نماد مخالفت با حقوق بشر آمریکایی دانست و ابراز کرد: امروز ایران بیشترین نقض کننده حقوق بشر از دیدگاه آمریکایی ها است.

وی با ابراز اینکه اسلام هر جا که استکبار و استعمار باشد مخالف است، خاطرنشان کرد: ترور بیش از 17هزار نفر، کشتار 290مسافر بی گناه هواپیمای مسافربری، دخالتهاي قبل از انقلاب اسلامی، تلاش براي سرکوب انقلاب مردم ايران، حمله نظامي به ايران، حمايت از رژيم صدام و کمک به جنگ عليه ايران، تحريم هاي سياسي، اقتصادي عليه ايران، کودتاي نوژه و حمايت از فتنه گران در ایران تنها نمونه هايي از خيانتهايي است که آمريکا عليه ملت بزرگ ايران انجام داده است.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه 15خرداد در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تبریک آزادسازی شهر موصل تحت حمایت ایران با گلایه از درک ناصحیح عده ای از فرمان "آتش به اختیار"، مجددا به تبیین آتش به اختیار از دیدگاه رهبری پرداخت و تصریح کرد: فحاشی آتش به اختیار نیست بلکه کار تمیز و خودجوش است و برای اهل فکر و اندیشه است.

وی ادامه داد: آنهایی که امروز به فکر شعله ور کردن آتش فتنه میان شیعه و سنی هستند؛ ببینند که ایرانی ها با زبان روزه در گرمای تابستان به خاطر حمایت از ملت اهل تسنن فلسطین در روز قدس چگونه به پا خواستند.

حجت الاسلام عبدالله پور در پایان با بیان اینکه حقوق بشری مطرح شده با استفاده از بزک رسانه اي توسط مدعيان حقوق بشر، چیزی نیست جز سياست، خيانت و  ظاهر سازي، گفت: امروز اتحاد دول و ملتهاي اسلامي مؤثر ترين راه براي مقابله با استکبار و حفظ حقوق انسانها و در واقع همان حفظ حقوق بشر اسلامي است.#

 

ارسال نظرات