درد و دل‌های نایب‌قهرمان کشتی جهان/
نایب‌قهرمان کشتی ناشنوایان جهان با بیان اینکه نبود حمایت از قهرمانان ورزشی، دلسردی ورزشکاران را سبب می‌شود، افزود: به دلیل شرایط بد مالی و عدم حمایت‌های لازم قادر به پرداخت هزینه‌های درمانی خود برای بازگشت به اردوی تیم ملی نیستم.
کد خبر: ۸۸۸۱۶۹۳
|
۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرمی به نقل ازسیفار،سعید یونسی، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل، اظهار کرد: به علت مشکلات جسمانی و نبود هزینه برای درمان آن با توجه به فاصله‌ای که از ورزش گرفتم، علی رغم حضور چندباره در اردوی تیم ملی و کسب عناوین مختلف، از مسابقات قهرمانی کناره گیری کردم.

وی با بیان این‌که از 4 ماه پیش تمرینات خود را کنار گذاشته است، افزود: در سایه بی‌توجهی مسؤولان شهرستان گرمی رغبت من برای مدال‌آوری و کسب قهرمانی برای منطقه و استان از بین رفته و اکنون از ورزش فاصله گرفته‌ام.

این قهرمان ورزشی تصریح کرد: 4 سال پیش موقع بازگشت از مسابقات جهانی و افتخارآفرینی در این رقابت‌ها، توسط مسؤولان شهرستانی قول واگذاری یک قطعه زمین در شهرک ولیعصر (عج) داه شد که این وعده تاکنون عملی نشده و در سال‌های اخیر تنها به برگزاری جلسات تکراری بسنده شده است.

وی به مشکلات جسمانی اخیر خود اشاره کرد و گفت: اکنون مسابقات بین‌المللی در حال برگزاری است، مربی تیم ملی به دلیل اینکه از لحاظ جسمانی مشکل دارم و قادر به پرداخت هزینه درمانی آن نبودم، من‌را از اردوی تیم ملی کنار گذاشته است.

یونسی به وضعیت نه چندان مطلوب برخی از ورزشکاران استاناشاره کرد و افزود: به‌عنوان عضوی از جامعه ورزش قهرمانی وقتی این همه بی‌مهری مسؤولان را دیدم، تصمیم گرفتم راه خود را به دلیل شرایط بد مالی تغییر دهم.

وی اضافه کرد: در حال حاضر به عنوان نائب قهرمان کشتی ناشنوایان جهان که روزی صدها نفر از اهالی به استقبالش می‌آمدند و رسانه‌ها از وی می‌نوشتند، در سن 27 سالگی از دنیای ورزش قهرمانی کنار گذاشته شده و مشغول میوه فروشی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سعید یونسی عنوان نائب قهرمانی مسابقات کشتی آزاد ناشنوایان ۲۰۱۲ جهان، نائب قهرمانی مسابقات بین‌المللی ترکیه، مدال نقره مسابقات بین‌المللی ایران و مقام پنجم پارالکمپیک بلغارستان را در کارنامه خود ثبت کرده است.

ارسال نظرات