دیدار سردار رجبی با دو خانواده معظم شهدا در بیجار+عکس

سردار رجبی با خانواده معظم شهیدان حسین ترکمان و دختر شهید توفیق مرادی در بیجار دیدار کرد.
کد خبر: ۸۸۸۱۸۵۸
|
۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سردار محمدحسین رجبی در  دیدار با خانواده شهیدان حسین ترکمان و توفیق مرادی گفت: امنیت و عظمت امروز ایران اسلامی حاصل خون شهدا است.

 وی با بیان اینکه شهدا حق بزرگی به گردن ما دارند و حرکت در مسیر اهداف آنان بهترین پاسخ به ایثار و از جان گذشتگی‌هایشان است، افزود: صبر، ایثار و فداکاری خانواده جانبازان و ایثارگران مایه افتخار ملت ایران است.

 به گفته سردار رجبی، شهدا با گذشت از جان خود امنیت را برقرار کردند که باید تا قیامت در مقابل عظمت کار آنها سر تعظیم فرود آوریم.

 وی بر عمل به وصایای شهدا به عنوان یک اصل مهم و ضروری در ماندگاری و حرکت روبه جلوی انقلاب اسلامی تأکید کرد و افزود: در کنار زنده نگهداشتن یاد و نام شهدا، باید به آنچه آنها می‌خواستند و می‌خواهند، عمل کنیم.

 وی در این دیدار ضمن قرار گرفتن در جریان مشکلات این خانواده ها، شخصا دستور رسیدگی و رفع مشکلات این خانواده ها را صادر نمود.

 

وی خاطر نشان کرد: تجلیل و دیدار با خانواده معظم ایثارگران وظیفه ما بوده و این امر مهم موجب شد تا در ابتدای امسال نیز توفیق سرکشی و دیدار با این عزیزان را داشته باشیم که این امرموجب دلگرمی کانون گرم این خانواده ها خواهد شد.

 

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات