فرمانده قرارگاه قدس در مراسم معارفه فرمانده قرارگاه شهید معمار:

تاکید رهبر معظم انقلاب بر وحدت، انسجام و اتحاد میان شیعه و سنی است/امنیت پایدار و تحقق اقتصاد مقاومتی را از اولویت های سپاه

سردار محمد مارانی گفت:در جنوب شرق کشور پنج قرارگاه فعال بوده که در این قرارگاه ها نیروهای شیعه و سنی در کنار هم برای امنیت، عمران و آبادانی منطقه تلاش می کنند.
کد خبر: ۸۸۸۱۸۶۶
|
۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سیستان و بلوچستان سردار سرتیپ پاسدار محمد مارانی  در آیین تودیع و معارفه فرماندهان قرارگاه شهید معمار و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ایرانشهر با اشاره به تحولات منطقه و تلاش دشمنان برای اختلاف انداختن میان مذاهب اظهار داشت: افتخار همه مردم ایران اعم از مذاهب و اقوام مختلف این است که زیر پرچم ولایت در راستای پیشبرد اهداف نظام اسلامی در کنار هم هستند.
وی بیان کرد: تاکید رهبر معظم انقلاب بر وحدت، انسجام و اتحاد میان شیعه و سنی است و بارها بیان کردند که اگر شیعه به مقدسات سنی توهین کند شیعه نیست و اگر سنی به مقدسات شیعه توهین کند او هم سنی و مسلمان نیست.
وی تصریح کرد: در جنوب شرق کشور هم اینک پنج قرارگاه فعال است که نیروهای شیعه و سنی در کنار هم در این قرارگاه ها برای امنیت، عمران و آبادانی منطقه تلاش می کنند.
وی امنیت پایدار و تحقق اقتصاد مقاومتی را از اولویت های سپاه ذکر کرد و افزود: دشمنان ایران اسلامی به دنبال اختلاف انداختن در کشور هستند که مردم باید در مقابل دسیسه های آنان هوشیار باشند.
فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور گفت: روزی در این منطقه گروهک هایی همچون ریگی و تروریست های وابسته به سرویس های جاسوسی بیگانگان فعال بودند که با تلاش نیروهای قرارگاه و با همکاری مردم همه آنان متلاشی شدند.
به گزارش بسیج در این آیین سرهنگ پاسدار داود شهرکی به عنوان فرمانده قرارگاه شهید معمار و سرهنگ پاسدار حسین پودینه به عنوان فرمانده ناحیه مقاومت سپاه ایرانشهر معرفی و از خدمات سردار حسین ظریف و سرهنگ محمدعلی میری تقدیر شد.
ارسال نظرات