مدیرکل بهزیستی استان اردبیل:

افتتاح ۳ مرکز اورژانس اجتماعی در اردبیل

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل گفت: تا پایان تیرماه نیز ۳ مرکز اورژانس اجتماعی در سه شهرستان استان اردبیل افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۸۸۸۱۹۸۲
|
۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل به نقل از ساوالان خبر، بهزاد ستاری در دوره آموزشی پایش و ارزشیابی با تمرکز بر ارزشیابی اقتصادی برنامه‌ها که با حضور معاونان امور اجتماعی اداره بهزیستی کشور در سرعین برگزار شد، اظهار کرد: امسال ۴۲ پروژه اداره کل بهزیستی استان اردبیل در حوزه امور اجتماعی به بهره‌برداری می‌رسد و تا پایان تیرماه نیز ۳ مرکز اورژانس اجتماعی در سه شهرستان استان اردبیل افتتاح می‌شود.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل گفت: طرح تامین مالی خرد یک طرح مناسب و پیشرویی است که در استان اردبیل نیز مقدمات آن فراهم شده و ۲۰ درصد اعتبارات عمرانی استان که مربوط به اعتبارات فنی و اعتباری است در حوزه‌های تامین مالی خرد پروژه‌های بهزیستی اختصاص می‌یابد که امیدواریم با تخصیص این اعتبارات بتوانیم در پیشبرد اهداف خود کوشا باشیم.
ستاری افزود: در حال حاضر ۳۳۳ مهد کودک در سطح استان اردبیل فعال بوده که نظارت بر عملکرد این مهدکودک‌ها به ویژه در روستاها مورد توجه بوده و طرح توزیع یک وعده غذای گرم نیز در مهدهای کودک روستایی اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد:در حال تدارک ایجاد پژوهشکده آسیب‌های اجتماعی در استان اردبیل هستیم که راهبری و هدایت فعالیت‌های علمی و مطالعاتی به صورت تمام در این پژوهشکده انجام می‌شود که قطعا با شروع به کار این موسسه نیز تمامی فعالیت‌ها هدفمند و با دقت انجام می‌شود.

وی بیان کرد: در بحث طلاق تلاش کردیم که ارجاع از طریق بهزیستی انجام شود که خوشبختانه امسال ۲۰ درصد در این حوزه سازش داشتیم و در حوزه امور اجتماعی نیز ۴۲ پروژه تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد که شامل ۲۰ مهدکودک، ۶ گروه همیار ،ساختمان جدید برای کودکان به منظور خانه شکوفه‌ها و نیز بهره‌برداری از ۳ مرکز اورژانس اجتماعی در سه شهرستان اردبیل تا پایان تیر ماه است.

ارسال نظرات