پس از دو روز بازی نفس گیر؛

"تیم کویر ابرکوه" قهرمان مسابقات چهار جانبه فوتسال جوانان شد

تیم فوتسال جوانان کویر ابرکوه که خود را برای مسابقات کشوری آماده می کند، با کسب 9 امتیاز قهرمان مسابقات چهار جانبه جوانان شد.
کد خبر: ۸۸۸۲۲۰۵
|
۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۰۴:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از ابرکوه، مسابقات چهار جانبه فوتسال جوانان با حضور تیم های کویر ابرکوه الف، کویر ابرکوه ب، بازار نو اردکان و تربیت آباده به مدت ۲ روز در سالن فجر شهرستان ابرکوه به صورت دوره ای برگزار شد.

وحید رجبی نژاد سر مربی تیم کویر در گفتگو با خبرنگار ما و با اعلام این خبر اظهر کرد: در بازی پایانی دو تیم بازار نو اردکان و کویر ابرکوه الف با کسب 6 امتیاز به ترتیب در رده های اول و دوم جدول قرار گرفتند و این تیم ابرکوه بود که توانست در لحظات پایانی با نتیجه 6 بر 5، بازار نو اردکان نائب قهرمان مسابقات فوتسال جوانان استان را شکست دهد.

رجبی نژاد تصریح کرد: کویر ابرکوه توانست با این نتیجه وکسب 9 امتیاز به مقام قهرمانی این دوره از مسابقات نائل شود و پیش از این تیم جوانان فوتسال کویر ابرکوه توانسته بود در فینال مسابقات جوانان استان تیم بازار نو اردکان را شکست دهد.

سرمربی کویر ابرکوه افزود: با این نتیجه، اردکان نایب قهرمان و تربیت آباده مقام سومی را از آن خود کردند.

رجبی نژاد در پایان ضمن دعوت از مسئولان جهت حمایت جوانان ورزشکار ابرکوهی گفت: نوجوانان کویر ابرکوه عضو لیگ برتر کشور هستند و توانسته اند افتخارات بزرگی در سطح کشور برای شهرستان ابرکوه به ارمغان بیاورند که این مهم باید مورد توجه مسوولان استان و شهرستان باشد.

گفتنی است تیم نوجوانان و جوانان کویر ابرکوه برای مسابقات استانی که در نیمه مردادماه ۹۶ به صورت کشوری برگزار می شود آماده می شوند.

ارسال نظرات