فرمانده سپاه ناحیه بهاباد:

حجاب و عفاف مظهر و سمبل يک جامعه اسلامي مي باشد/ حجاب، سپری مستحکم در برابر نگاه نامحرمان است

حاجی زاده گفت: حجاب، سپری مستحکم در برابر نگاه نامحرمان است و اگر عفت از زنان ما گرفته شود سرمایه و کرامت انسانی آنها نیز از بین می‌رود.
کد خبر: ۸۸۸۲۲۱۱
|
۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۰۶:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بهاباد در جلسه ستاد عفاف و حجاب شهرستان پيرامون ضرورت حجاب و عفاف گفت: حجاب و عفاف مظهر و سمبل يک جامعه اسلامي مي باشد و بايد به آن پاي بند باشيم

وي افزود: امروز دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامي ايران به نحو ممکن مي خواهند اين فريضه مهم ديني را در ميان جوانان کمرنگ جلوه دهند

حاجی زاده گفت: حجاب، سپری مستحکم در برابر نگاه نامحرمان است و اگر عفت از زنان ما گرفته شود سرمایه و کرامت انسانی آنها نیز از بین می‌رود.

وی ادامه داد: هر چه حریم عفاف زن حفظ شود، حیا و پاکدامنی در جامعه رونق پیدا می‌کند و به تبع آن مردان نیز به جای پرداختن به خلاف و حریم‌شکنی به‌دنبال فعالیت‌های سازنده و کسب و کار می‌روند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد با بیان اینکه حجاب از اشاعه فحشا و فساد در جامعه جلوگیری می‌کند، افزود: رعایت حجاب و عفاف آرامش روحی و اجتماعی را برای جامعه به‌دنبال دارد. نفوذ استعمار و فرهنگ غرب و جایگزین کردن آن به جای فرهنگ ایرانی ـ اسلامی عامل اصلی بی‌حجابی و بدحجابی در جامعه است.

برگزاری همایش پیاده روی بانوان ؛ برپایی نمایشگاه کتاب؛ برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی ویژه بانوان ؛همایش حلقه های صالحین و همایش عفاف و حجاب از برنامه های هفته عفاف و حجاب در بهاباد اعلام شد

جلسه هماهنگی برنامه های هفته عفاف و حجاب با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه و کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی و سایر اعضاء صبح امروزدر محل سالن اجتماعات سپاه ناحیه بهاباد برگزارشد.

ارسال نظرات