مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان:

استان زنجان گلوگاه متصل کننده مرکز کشور با شمالغرب و غرب کشور است

استان زنجان گلوگاه متصل کننده مرکز کشور با شمالغرب و غرب کشور از طریق آزاد‌راه و را آهن کرده است.
کد خبر: ۸۸۸۲۳۲۷
|
۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: در سال جاری بنا داریم با برون سپاری اعمال غیر حاکمیتی و امور تصدی گری به بخش خصوصی ،بخش نظارت اداره کل در تمامی حوزه ها خصوصاًحوزه تعاون و کار وتولید را فعال تر نموده و مشکلات واحدهای تحت پوشش را رصد کرده و در چارچوب ضوابط و مقررات و همکاری دستگاههای اجرایی ذیربط به رفع مشکلات این واحد ها اقدام نمائیم.

محمد رضا یوسفی افزود: چنانچه امنیت سرمایه گذاری در کشور های در حال توسعه و اقتصادهای در حال گذار تضمین شده و بستر قانونی لازم فراهم شود، سرمایه گذاران بین المللی میل و رغبت بیشتری برای حضوردراین گونه بازارها خواهند داشت.

وی اظهار داشت: استان زنجان به لحاظ ویژگی‌های آب و هوایی مناسب و قرارگیری دربین راه‌های ارتباطی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که اهمیت ویژه آن زمانی بیشتر خود را نشان ‌‌می‌دهد که استان زنجان، تنها راه ترانزیت و عبور بین شرق و غرب کشور به شمار می‌آید.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان تصریح کرد: استان زنجان به لحاظ قرارگیری در شمال‌غرب کشور، موقیعت ویژه‌ای دارد که این مهم بستر مناسبی را برای سرمایه گذاری در بخش‌های مختلف اقتصادی برای سرمایه‌گذاران بخش خصوصی ایجاد کرده است.

محمد رضا یوسفی افزود: همچنین می‌توان به همسایگی استان زنجان با هفت استان کشور که پنج استان آن دارای مرز با کشور‌های همسایه است، اشاره کرد که این امر استان زنجان را گلوگاه متصل کننده مرکز کشور با شمالغرب و غرب کشور از طریق آزاد‌راه و را آهن کرده است.

وی گفت: مهم‌ترین ویژگی استان زنجان در رابطه با بحث ارتباطی، قرار گرفتن در مسیر ترانزیت شرق به غرب و تهران به اروپا است که حتی در زمان‌ها قدیم استان زنجان در مسیر ارتباطی جاده معروف ابریشم نیز قرار داشته است.

مدیرکل تعاون کارورفاه اجتماعی استان زنجان خاطر نشان ساخت: از دیگر موقعیت‌های ویژه استان زنجان قرار گرفتن در مسیر مواصلاتی راه‌آهن غرب به شرق و مرکز کشور و وجود محورهای گردشگری و مواصلاتی، بازرگانی و پل ارتباطی بین غرب با مرکز کشور است.

ارسال نظرات