مدیر آموزش و پرورش رودان خبر داد:

رقابت یک هزار و 140 داوطلب رودانی در آزمون سراسری 96

مدیر آموزش و پرورش رودان از آمادگی 5 حوزه برگزاری آزمون سراسری به‌منظور رقابت یک هزار و 140 داوطلب مرد و زن در کنکور سال 96 شهرستان رودان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۸۲۳۴۲
|
۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان؛نادر صفایی دهبارز صبح امروز در نشست هماهنگی برگزاری کنکور سراسری 96 با تأکید بر اهمیت آزمون سراسری و نقش آن در تعیین سرنوشت داوطلبان اظهار داشت: کارت شرکت در آزمون سراسری سال ۹۶ تمامی داوطلبان گروه های آزمایشی پنج‌گانه از روز یکشنبه ۱۱ تیرماه ۹۶ بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته است و داوطلبان از یکشنبه یازدهم تا امروز چهارشنبه چهاردهم تیرماه با مراجعه به سایت سازمان سنجش می‌توانند نسبت به دریافت پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام کنند.

وی در ادامه افزود: مدیریت برق رودان با 4 اکیپ پشتیبانی‌کننده در طول دو روز برگزاری آزمون به‌صورت شبانه‌روزی نسبت به کنترل نمودن جریان برق در محل‌های برگزاری آزمون نظارت دارد.

مدیر آموزش و پرورش رودان تصریح کرد: مدیریت بهداشت و درمان نیز با قرار دادن یک دستگاه آمبولانس بصورت ویژه و دو دستگاه دیگر بصورت آماده‌باش در طول برگزاری آزمون با مدیریت آوزش و پرورش رودان همکاری دارد.

صفایی دهبارز عنوان داشت: نیروی انتظامی نیز وظیفه خطیر حراست فیزیکی محل‌های برگزاری آزمون را بر عهد دارد، آتش نشانی و هلال احمر نیز در زمان‌های برگزاری آزمون در وضعیت آماده‌باش هستند.

وی با قدردانی از فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش رودان که نقش مهمی در برگزاری نشست‌ها و هماهنگی با سایر نهادها جهت پشتیبانی از ستاد برگزاری آزمون سراسری را دارند، یادآور شد: در کنکور سراسری امسال یک هزار و 140 داوطلب مرد و زن در 5 گروه آزمایشی به‌منظور حضور در دانشگاه‌های برگزیده کشور با سایر داوطلبان رقابت می‌کنند.

این مسؤول با اشاره به اینکه سه گروه آزمایشی در روز پنجشنبه 15 تیرماه در آزمون‌های گروه آزمایشی ریاضی، انسانی و هنر شرکت می‌کنند، اضافه کرد: گروه آزمایشی علوم تجربی و زبان خارجه نیز در روز جمعه 16 تیرماه در دو نوبت صبح و عصر در 4 حوزه برگزاری آزمون با هم سایر داوطلبان وارد رقابت می‌شوند.

صفایی اظهار کرد: در گروه آزمایشی ریاضی 63 داوطلب زن و 90 داوطلب مرد، در گروه آزمایشی علوم انسانی 176 زن و 84 مرد، در گروه آزمایشی هنر 38 داوطلب زن و 24 داوطلب زن، در گروه آزمایشی علوم تجربی 385 داوطلب زن و 193 داوطلب مرد و همچنین در گروه آزمایشی زبان خارجه 51 داوطلب زن و 36 داوطلب مرد برای دست یابی به رشته‌ای برتر دانشگاه‌های بزرگ کشور با هم رقابت می‌کنند.

مدیر آموزش و پرورش رودان در پایان خاطرنشان کرد: تمامی محل‌های برگزاری آزمون سراسری به سیستم سرمایشی مجهز شده‌اند و بزرگترین رقابت علمی داوطلبان کشور ساعت 7 صبح روز پنجشنبه 15 تیرماه همزمان با سراسر کشور در رودان آغاز خواهد شد.


ارسال نظرات