تاکید بر نصب تانکر آب در منازل

معاون آب و فاضلاب شهری استان بر نصب تانکر ذخیره آب به ویژه مشترکان یاسوج و مادوان در پشت بام منازل و مجتمع‌های مسکونی تاکید کرد.
کد خبر: ۸۸۸۲۶۳۵
|
۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۵
معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب شهری استان گفت: بر اساس قوانین ملی ساختمان، نصب تانکر ذخیره آب در پشت بام منازل و مجتمع‌های مسکونی الزامی است و هر واحد مسکونی باید از تانکر یک هزار مترمکعبی بهره‌مند باشد.90 درصد منازل استان فاقد تانکر
سید یعقوب فرجی افزود: قطعی آب و نوسان در شبکه توزیع در شهرهای مختلف استان به دلایل مختلف از جمله کمبود آب و یا مرمت و اصلاح شبکه توزیع اجتناب ناپذیر است.
ویبا بیان اینکه 90درصد منازل کهگیلویه وبویراحمد تانکر آب ندارند افزود: آنچه سبب تشدید مشکلات مربوط به نوسان در شبکه توزیع آب در شهرهای سردسیری کهگیلویه و بویراحمد به ویژه یاسوج و مادوان می‌شود نصب نبودن تانکر ذخیره آب در پشت بام منازل و مجتمع‌های مسکونی است.
فرجی با بیان اینکه نصب تانکر ذخیره آب در پشت بام‌ها می‌تواند منجر به تداوم جریان آب در منازل و جلوگیری از قطعی آن در شرایط اضطراری شودگفت: در شهرهای گرمسیری کهگیلویه و بویراحمد از جمله دوگنبدان، دهدشت، لیکک، لنده، چرام، سوق و قلعه رئیسی مشکلات مربوط به قطعی و نوسان آب به دلیل نهادینه شدن فرهنگ نصب و استفاده از تانکر ذخیره آب در پشت بام‌ها کمتر از نقاط سردسیری استان است.
ارسال نظرات