امام جمعه اهل سنت دلگان:

توان موشکی ایران حرف اول را در منطقه می زند/ سپر دفاعی دشمن توان مقابله با موشک های شهید تهرانی مقدم را ندارد

امام جمعه اهل سنت دلگان گفت: انقلاب اسلامی ایران در قدرت نظامی امروز حرف اول را در منطقه می زند و هیچ کشوری به اندازه ایران قدرت نظامی و دفاعی در منطقه ندارد.
کد خبر: ۸۸۸۲۷۱۶
|
۱۵ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان، مولوی نصرت الله فضل اللهی امام جمعه اهل سنت دلگان سیستان وبلوچستان در گفت وگو با خبرنگار ما با اذعان به اینکه قدرت موشکی ایران مانع دسیسه دشمنان است، اظهار داشت: ایران اسلامی از بزرگترین قدرت های موشکی امروز خاورمیانه است.
وی با بیان اینکه فعالیت موشکی ایران نقش مثبتی در منطقه دارد، عنوان کرد: توان موشکی ایران لرزه بر اندام دشمنان انداخته است و امروز ایران اسلامی با اتکاء به جوانان خود از قدرت های دفاعی بزرگ دنیا است.
امام جمعه اهل سنت دلگان به نقش بی بدیل شهید تهرانی مقدم در صنعت موشک ایران اشاره کرد و افزود: بنیانگذار انقلاب دفاعی ایران در شرایط تحریم و اوج مشکلات، توانست کشور را به اقتدار برساند.
وی گفت: دشمنان انقلاب اسلامی ایران در برابر موشک های ساخته شده شهید تهرانی مقدم ناتوانند و قدرت مقابله با آنان را ندارند.
مولوی فضل اللهی تاکید کرد: انقلاب اسلامی در قدرت نظامی امروز حرف اول را در منطقه می زند و هیچ کشوری به اندازه ایران قدرت نظامی و دفاعی در منطقه ندارد.


ارسال نظرات