خبرهای داغ:
با حضور معاون رئیس‌جمهور و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان؛

سومین نشست ملی سیاستگذاری گردشگری ۲۰۱۸ در تبریز آغاز به کار کرد

با حضور معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کشور، سومین نشست ملی سیاستگذاری تبریز ۲۰۱۸ در تبریز آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۸۸۸۲۷۷۲
|
۱۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، نشست مشترک ستاد ملی تبریز ۲۰۱۸ و ستاد برنامه‌ریزی و اجرایی استان آذربایجان‌شرقی، با حضور معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کشور، استاندار آذربایجان شرقی، شهردار تبریز، جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مدیران دستگاه‌های مختلف اجرایی، در هتل کایا لاله پارک تبریز آغاز به کار کرد.

مرتضی آبدار، مدیرکل سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان که دبیر این ستاد را بر عهده دارد، در این نشست خاطرنشان کرد: ۲۸ عضو اصلی از دستگاه‌های اجرایی استان با تشکیل ۷ جلسه استانی، 48 مصوبه داشته است؛ همچنین دو جلسه ستاد ملی با ۹ مصوبه نیز تشکیل شده است.

وی اضافه کرد: برنامه زمان‌بندی پروژه‌های گردشگری، بر حسب پروژه‌های کوتاه‌مدت پیشرفت ۳۸ درصدی، پروژه‌های میان‌مدت پیشرفت  ۵۰ درصدی و پروژه‌های بلندمدت پیشرفت ۱۱ درصدی داشته است.

آبدار خاطرنشان کرد: طراحی پنج مسیر گردشگری شهر با اولویت قرار دادن بافت تاریخی و گردشگرپذیر شهر از جمله اقداماتی است که توسط شهرداری تبریز عملیاتی شده است؛ بعلاوه، در حوزه استانی نیز پنج مسیر گردشگری  با محوریت شهرستان‌های مهم استان طراحی تقویت زیرساخت‌های استانی مورد توجه قرار گرفته است.

مدیرکل سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان، ایجاد سامانه گردشگری تبریز ۲۰۱۸ حاوی تمام اطلاعات گردشگری تبریز و تاسیس خبرگزاری دوزبانه تبریز ۲۰۱۸ را از تمهیدات رسانه‌ای این ستاد خواند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها