خبرهای داغ:
رئیس کمیته سمن‌ها و انجمن‌های حرفه‌ای تبریز2018:

پلیس گردشگری در تبریز ایجاد می شود

رئیس کمیته سمن‌ها و انجمن‌های حرفه‌ای «تبریز2018» با اشاره به اینکه پلیس گردشگری با حضور و فعالیت گسترده تشکل‌های مردم‌نهاد ایجاد خواهد شد، گفت: «خوشحالیم که سمن‌ها در کنار دیگر اعضای این ستاد برای برگزاری هر چه بهتر این رویداد تلاش می‌کنند.
کد خبر: ۸۸۸۲۹۱۷
|
۱۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، کاظم یونسی ظهر امروز در نشست مشترک ستاد ملی سیاست‌گذاری و ستاد برنامه‌ریزی و اجرایی استانی «تبریز2018» اظهار کرد: سامان‌دهی میدان راه‌آهن تبریز، تکمیل و بهره‌برداری از هتل‌های درحال ساخت، احداث پیاده‌راه در محور خیابان جمهوری و محدوده بازار تاریخی تبریز ازجمله مصوبات این کمیته است.

وی افزود: پیگیری امور مربوط به نوسازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی و برون‌شهری و پیگیری سامان‌دهی خانه‌های تاریخی از دیگر دستاوردهای این کمیته بوده است.

یونسی افزود: رویکرد کمیته در مسیرهای گردشگری، ساماندهی مراکز اقامتی و رفع نواقص بوده است. معرفی جاذبه‌ها و ظرفیت‌های گردشگری در این مسیرها هم در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: کمیته‌ای برای بازدید از تمام محورهای گردشگری و رفع نواقص موجود در این مسیرها مشخص شده است.

رئیس کمیته زیرساخت‌ها و توسعه شهری «تبریز2018» با اشاره به اینکه کمبودهای محورهای گردشگری احصاء و رفع شده‌اند، یادآور شد: ایجاد بازارچه صنایع‌دستی، ایجاد و بهسازی مراکز اقامتی، ایجاد اقامتگاه‌های بوم‌گردی، ایجاد مراکز اطلاع‌رسانی از جمله دیگر اقدامات این کمیته است و درصورت تأمین اعتبار برنامه‌های این کمیته با سرعت بیشتری ادامه می‌یابد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها