خبرهای داغ:
امام جمعه هشترود:

دشمنان با ماهیت حجاب و عفاف به مبارزه برخاسته اند

امام جمعه هشترود در خطبه های نمازجمعه این شهرستان، به هفته حجاب و عفاف اشاره کرد و گفت: همه مباحث روانی و تبلیغاتی که دشمنان در رسانه های خود با آن به مبارزه برخاسته اند و اصل ماهیت فرهنگی دینی و اجتماعی جامعه اسلامی است بحث عفاف و حجاب می باشد.
کد خبر: ۸۸۸۳۰۲۷
|
۱۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی،حجت الاسلام علی رحیمی افزود: دشمن می خواهد زن و مادر ایرانی را به فساد و منجلاب بکشد و با گرفتن عفت و حجاب وی، جامعه را مسموم و هویت زن و مادر ایرانی را لگد مال کند.
وی ادامه داد: برداشتن حجاب یعنی از بین بردن سنگر اصلی اسلامی و هویت مسلمانی و انسانی است.
حجت الاسلام علی رحیمی اضافه کرد: بیشترین خسارت های بی حجابی و بی بند باری در پوشش متوجه نهاد خانواده می شود که دشمنان در پی آن هستند.
 وی در ادامه خطبه های نمازجمعه یکی از مهمترین مشکلات کشور را عدم رعایت الگوی صحیح مصرف عنوان کرد و گفت : بخش عظیمی از منابع ملی با رعایت نکردن این مهم به هدر میرود و ادارات دولتی باید در خصوص اصلاح الگوی مصرف پیش قدم شوند.
حجت الاسلام رحیمی با تاکید بر مصرف درست و صحیح آب و برق در فصل تابستان ازخانواده ها خواست الگوی صحیح درست مصرف کردن را رعایت کنند.
وی گفت: با توجه برودت گرمای هوا در برخی استان ها باید در مصرف آب و برق صرفه جویی شود تا در دیگر استان ها با قطعی روبرو نشویم.
خطیب جمعه هشترود افزود: مسئولان نیز باید با توجه به شرایط بحرانی آب در کشور، راهکارهای مناسبت مصرف بهینه انرژی به خصوص آب را به صورت مطلوب به مردم ارائه کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها