خبرهای داغ:
امام جمعه نهاوند:

تضعیف سپاه آب در آسیاب دشمن ریختن است

امام جمعه نهاوند با بیان اینکه امام(ره) سپاه را ارزش عنوان کردند، گفت: اگر امروز کسی از قصد به دنبال تضعیف سپاه باشد آب در آسیاب دشمن ریخته و دشمن را شاد کرده است.
کد خبر: ۸۸۸۳۰۴۵
|
۱۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۷
تضعیف سپاه آب در آسیاب دشمن ریختن است
به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی در خطبه های این هفته نماز جمعه این هفته شهر نهاوند ضمن دعوت خود و دیگران به تقوای الهی بیان داشت: برکات خداوند نشانه تقوای مردم است و نشانه تقوا این است که گناه نکنید و واجبات را انجام دهید، از محرمات اجتناب کنید که سعادت دنیا و آخرت در گرو تقوا است .

وی در گوشه ای از سخنان خود اشاره ای به اثرات خداشناسی کرد و گفت: مهمترین اثر و نتیجه خداشناسی و عبادت خدا این است که باور کنیم این عالم هستی از روی حساب و کتاب است و همه کارها روی حساب و کتاب است .

امام جمعه نهاوند افزود: خداست که ما را خلق کرده و به ما روزی می دهد و اگر ما خوب عمل کنیم نتیجه سعادت دنیا و آخرت خودمان است و اگر بد عمل کنیم نتیجه اش را در دنیا و آخرت می بینیم .

وی تصریح کرد: حوادث عالم قانون‌مند است و اتفاقاتی که در زندگی روزمره ما می‌افتد گاهی اتفاقی نیست بلکه بر اساس عملکرد و نتیجه اعمال ما بوده و وسیله امتحان ما است و این مهمترین کار است .

مغیثی با بیان اینکه مقدرات خوب ثابت و لا یتغیر نیست، گفت: طبق فرمایشات حضرت امام خمینی(ره) و منویات مقام معظم رهبری انقلاب کردیم تا آزاد باشیم نه اینکه هرج و مرج و بی بند و باری باشد.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود اشاره ای به مسائل سیاسی روز کرد و افزود: ایمان به اضافه مقاومت مساوی است با پیروزی و امروز مسلمانان جهان این امر را رعایت می کنند و از تجربیات ایران نیز استفاده می کنند .

امام جمعه نهاوند خاطرنشان کرد: سپاه یادگار ارزشمند امام (ره) است و طبق فرمایشات ایشان «اگر سپاه نبود کشور نبود و تا هستم از سپاه حمایت می کنم»، امام(ره) سپاه را ارزش عنوان کردند و اگر امروز کسی از قصد به دنبال تضعیف سپاه باشد آب در آسیاب دشمن ریخته و دشمن را شاد کرده است .

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار