مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بندرلنگه:

بهترین راه حفظ عفت و پاکدامنی در جامعه ترویج ازدواج آسان است

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرلنگه گفت: بهترین راه برای حفظ عفت و پاکدامنی در جامعه ترویج ازدواج آسان است چرا که پرهیز از تجملات و تشریفات می‌تواند به این مهم کمک کند.
کد خبر: ۸۸۸۳۰۵۸
|
۱۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسبج هرمزگان،حجت‌الاسلام والمسلمین علی عمرانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ان با گرامی‌داشت هفته عفاف و حجاب، اظهار داشت: رعایت عفاف و حجاب نشانه بندگی برای خداوند متعال است، بهترین چیز نزد خدا پس از معرفت به او، پاکدامنی و عفت است.

وی افزود: در نصوص دینی حفظ عفت و پاکدامنی هم به مردان و هم به زنان توصیه شده است، بهترین راه برای حفظ عفت و پاکدامنی در جامعه ترویج ازدواج آسان است، چرا که پرهیز از تجملات و تشریفات می‌تواند به این مهم کمک کند و هیچ کانونی در اسلام بر پا نشده است که نزد خداوند از کانون ازدواج محبوب‌تر و عزیزتر باشد.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بندرلنگه اضافه کرد: بهترین چیز نزد خداوند متعال پس از معرفت به او، پاکدامنی و عفت است.

حجت‌الاسلام عمرانی تصریح کرد: حفظ عفت برای زنان به وسیله پوشش مناسب است و برای مردان کنترل نگاه و چشم است و در روایت آمده است زکات چشم، به دیده عبرت نگریستن و چشم پوشی از شهوات است.

این مسؤول خاطرنشان کرد: کسی که عفت داشته باشد ارزش و منزلتش زیاد خواهد شد، رعایت عفت و حجاب نشانه بندگی برای خداوند متعال است، حجاب ضامن تداوم زیبایی و شرافت است و گوهر انسانیت در حفظ عفت است.
ارسال نظرات