خبرهای داغ:
امام جمعه بستان آباد:

برخورد دشمنان با مساله حجاب سابقه تاریخی دارد

امام جمعه بستان آباد در خطبه های نمازجمعه این شهرستان با اشاره به هفته عفاف و حجاب و لزوم توجه مردم به این مسئله گفت: متاسفانه برخورد دشمنان اسلام با مسئله حجاب سابقه تاریخی داشته و دشمنان در تلاش هستند با برنامه ریزی های متنوع جوانان ما را بی بند و بار کنند.
کد خبر: ۸۸۸۳۰۸۳
|
۱۶ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدرضا رضوی دشمنان می دانند که اگر معنویت مدنی و هویت و غیرت اسلامی از جوامع اسلامی حذف شود می توانند به اهداف اصلی خود دست یابند.
وی به نقش ولایت فقیه بعد از غیبت کبری امام زمان نیز اشاره کرد و افزود: اهل بیت عصمت و طهارت (ع) ریسمان الهی در روی زمین هستند و در زمان غیبت امام زمان (عج) بر اساس روایت های اسلامی ولایت فقیه حلقه اتصال بین خداوند و مردم است.
حجت الاسلام رضوی با اشاره به جریان های تاریخی و سیاسی و اینکه نقش ولایت فقیه در طول تاریخ کشور ما همواره برجسته بوده است، افزود: در مسئله کشف حجاب، در جنگ تحمیلی صدام برعلیه کشورمان و در فتنه سال 88 نقش ولایت فقیه در هدایت و رهبری جامعه و عبور از بحران ها ملموس است.
خطیب جمعه بستان آباد در ادامه به توجه به فرا رسیدن فصل گرما بر ضرورت صرفه جویی در مصرف برق تاکید کرد و افزود: متاسفانه کشور ما از لحاظ مصرف بی رویه حامل های انرژی در رتبه های بالای جهانی است و این موضوع با آموزه های دینی ما منافات دارد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها