خبرهای داغ:
همزمان با سراسر کشور 21 تیر؛

دومین تجمع مدافعان حریم خانواده در تبریز برگزار می شود

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه عاشورا از برگزاری دومین تجمع مدافعان حریم خانواده همزمان با 21تیر در میدان ساعت تبریز خبر داد.
کد خبر: ۸۸۸۳۱۰۳
|
۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۱

منصوره کیانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی با اعلام این خبر، گفت: امسال تجمع مدافعان حریم خانواده برای دومین سال پیاپی برگزار می‌شود و استان آذربایجان‌شرقی جزو استان‌های برتر در این زمینه بوده و رتبه نخست کشوری را به خود اختصاص داده است.

وی اظهار داشت: ترویج سبک زندگی عفیفانه در سطح جامعه، مقابله با هجمه‌های دشمنان در مقابله با کشف حجاب، تقویت اعتماد به نفس زنان و دختران محجبه، ایجاد زمینه همکاری و هم‌افزایی سازمان‌ها، نهادها و مؤسسات مردم نهاد در زمینه حجاب و عفاف، مطالبه‌گری در بحث عفاف و حجاب از نهادهای ذی‌ربط و .... از جمله مهم ترین اهداف برگزاری تجمع مدافعان حریم خانواده است.

کیانی در ادامه با اشاره به هجمه دشمنان برای تغییر سبک زندگی ایرانی و اسلامی، بیان کرد: شبکه‌های مختلف ماهواره‌ای، کانال‌ها و گروه‌های فضای مجازی درصدد هستند هویت اسلامی، فرهنگ و پیشینه غنی ایران اسلامی را زیرسوال برده و از اهداف خود دور کنند.

وی اضافه کرد: طراحان جنگ نرم با تاثیرگذاری بر الگوهای رفتاری و تغییر هویت به اهداف خود می‌رسند و در واقع عرصه تهدیدهای جنگ نرم را می‌توان شامل تهدیدهای فرهنگی و اجتماعی، تهدیدات ارتباطات اجتماعی و تهدیدات علمی و اندیشه‌ای دانست که دشمنان با به‌کارگیری بسیاری از عناصر می‌خواهند جوامع اسلامی را تحت نفوذ و سیطره خود قرار دهند.

کیانی با اشاره به اینکه مطالبه حجاب و عفاف از سوی مردان و زنان به صورت عمومی مطرح است، از عموم مردم برای شرکت در این تجمع دعوت کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها