امام جمعه موقت تفت:

پیشرفت انقلاب در گروی توجه به فرامین مقام معظم رهبری است

خطیب جمعه تفت گفت: اگر ملت و دولت ایران همگام، همراه، یکپارچه و متحد، فرامین رهبری را سرلوحه عمل خود قرار دهند، پیروزی و پیشرفت انقلاب اسلامی ایران قطعی خواهد بود.
کد خبر: ۸۸۸۳۱۲۴
|
۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از تفت، امام جمعه موقت تفت در خطبه های این هفته نمازجمعه با یادآوری غزوه احد و وقایع پیش آمده در این جنگ، گفت: آنچه در جنگ احد برای مسلمانان پیش آمد درس بزرگی برای امت اسلامی در طول تاریخ بود که اگر امت اسلام در سایه ولایت و رهبری وحدت داشته باشد، هرگز شکست نخواهد خورد و اگر اینچنین نبود شاید پیروزی ها ابتدایی و ظاهری ای پیش بیاید اما در نهایت شسکت خواهد خورد.

«حجت الاسلام سید محمد سرمه چشم» با تاکید بر ضرورت حفظ وحدت و انسجام در شرایط امروز جامعه، خاطرنشان کرد: اگر ملت و دولت ایران همگام، همراه، یکپارچه و متحد، فرامین رهبری را سرلوحه عمل خود قرار دهند، پیروزی و پیشرفت انقلاب اسلامی ایران قطعی خواهد بود و اگرنه سرنوشت جنگ احد بار دیگر تکرار خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، هشتم شوال سالروز قبور ائمه بقیع را یادآور شد و افزود: وهابیت معلون با این تفکر که اعتقاد که شیعیان پس از ایمان به کفر برگشته‌اند و پس از توحید مشرک شده اند، قبور ائمه بقیع را تخریب کردند.

خطیب جمعه موقت تفت با اشاره به در پیش بودن ایام حج، اذعان داشت: وهابیت با بیان اینکه چرا ما در زیارات برای ائمه کلمه عبد به کار می بریم در حالی که انسان فقط عبد خداست در صورتی که فرهنگ اسلام عبد و مولا وجود داشته است و اینکه عبد را می خریدند، می فروختند و آزاد می کردند.به همین خاطر عبد به معنای مطیع مولا بودن است و ربطی به بندگی خداوند ندارد.

سرمه چشم همچنین به شیوع و گسترش آفت «مگس مدیترانه ای » در باغات انار شهر تفت هم اشاره داشت و گفت: خوشبختانه جهاد کشاورزی تفت اقدامات خوبی را از ابتدای مشاهده این آفت انجام داده است اما آنچه مهم است مشارکت همه مردم و کشاورزان در مبارزه با این آفت خطرناک است.

13 شوال سالگرد رحلت آیت الله بروجردی و تبیین خدمات این عالم بزرگوار از دیگر محورهای سخنان خطیب جمعه تفت بود.

ارسال نظرات