خبرهای داغ:
‍ خطیب جمعه باغملک:

مسئولین ادارات در نحوه برخورد با مردم دقت کنند

کد خبر: ۸۸۸۳۱۷۳
|
۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۱
هزینه های گزاف برای آب و برق صادر نشود استاندار نسبت به توهین به صحابه پیامبر(ص) موضع قاطع تری بگیرد  رویه نامساعد فرهنگی با هدف تفرقه بین مردم در دستگاه ها اجرا نشود .

در این گرمای بی نظیر مردم ما در مصرف برق و آب دقت کنند زیرا منابع محدود است پس تلاش کنید نهایت صرفه جویی شود.

در مقابل مسئولین ادارات آب و برق در نحوه برخورد با مردم دقت کنند زیرا مردم پشتوانه نظام هستند به واسطه مردم این مدیریت ها به آنها محول شد ؛ فرماندار ، بخشدار ، امام جمعه و ... باید بدانیم پشتوانه اصلی مدیریت ما مردم هستند پس در رفتار با مردم دقت شود.

هزینه های گزاف برای آب و برق صادر نشود من دیدم هزینه های زیادی صادر می شود در حالی که یک ماه کنتور آن فرد خوانده نشد و رقم هایی که نوشته شد با رقم هایی که در فیش رسمی ثبت شده مغایر است ، این ها خلاف_شرع است 

وی با اشاره به توهین به سلمان فارسی در یک جلسه رسمی گفت: در کشوری که معتقدیم کشور اسلامی ست و حکومتی که جمهوری اسلامی ست و مخصوصا در استان خون بار خوزستان  در جلسه رسمی با حضور اعضای ستاد انتخاباتی دکتر روحانی و در حضور استاندار به یکی از اصحاب پیامبر (ص) توهین می شود ، که من عقیده دارم این از  کم سوادی آن فرد بود که در جلسه رسمی به سلمان فارسی کسی که محرم اسرار پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله است و از این استان رشد کرد توهین می شود هر چند استاندار موضع گرفت اما انتظار داریم موضع قاطع تری بگیرد و دستگاه قضایی رسیدگی کند.

 تریبون نباید به دست هر کسی داده شود مخصوصا در مکان های رسمی باید سخنران پالایش شود و باید مراقب بود رویه نامساعد فرهنگی با هدف تفرقه بین مردم در دستگاه ها اجرا نشود زیرا مردم و مسئولین انقلابی ید واحده هستند هیچکس نمی توانند مقابل آنها قد علم کند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها