رئیس اتاق بازرگانی خرم‌آباد:

هیئت تجاری اقتصادی کشور بلغارستان به لرستان سفر خواهند کرد

رئیس اتاق بازرگانی خرم‌آباد گفت: بازرگانان و فعالان اقتصادی لرستان و جمهوری بلغارستان در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی لرستان به‌صورت رودررو مذاکره خواهند کرد.
کد خبر: ۸۸۸۳۳۷۵
|
۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۸

 به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان ، حسین سلاح‌ورزی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ۱۹ تیرماه هیئت تجاری اقتصادی کشور بلغارستان به صورت اختصاصی به لرستان سفر خواهند کرد تا علاوه بر آشنایی طرفین با ظرفیت‌های اقتصادی همدیگر، مذاکرات مستقیم و بی‌واسطه‌ای را با موضوعات مشترک با بازرگانان و فعالان اقتصادی استان داشته باشند.

 

وی افزود: در این سفر سه روزه، هیئت تجاری اقتصادی بلغارستان را سفیر و رایزن اقتصادی این کشور در ایران نیز همراهی خواهند کرد.

 

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی لرستان افزود: سفر هیئت مذکور به دنبال سفر هیئت‌های تجاری اقتصادی لرستان در سال‌های گذشته و انجام توافقات قبلی صورت خواهد گرفت.

 

سلاح ورزی با اشاره به اینکه هیئت تجاری اقتصادی بلغارستان در سفر سه روزه خود از چند واحد تولیدی لرستان بازدید می‌کنند، تصریح کرد: همچنین در دومین روز حضور هیئت مذکور، همایش توسعه همکاری‌های اقتصادی لرستان و بلغارستان نیز در سالن آمفی‌تئاتر اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی لرستان برگزار خواهد شد.

انتهای خبر/Z

ارسال نظرات