فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام علی (ع) خاتم خبر داد:

برگزاری برنامه‌های بومی محلی جذاب در محل پارک ولیعصر(عج) هرات

فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام علی (ع) خاتم از برگزاری برنامه های بومی محلی جذاب در فصل تابستان در شهر هرات خبر داد.
کد خبر: ۸۸۸۳۵۴۰
|
۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۹

محمد دهقان هراتی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم گفت:برنامه‌های مختلفی در تابستان امسال برگزار خواهیم کرد و محور بیشتر برنامه‌های ما کودکان، نوجوانان و جوانان هستند.

وی اظهار داشت: برگزاری برنامه های فرهنگی،ورزشی، مذهبی در سطح پارک‌ها و بوستان‌های سطح شهر، باعث جذب و گرایش نوجوانان و جوانان به سمت و سوی عقاید مذهبی می شود.

دهقان همچنین ادامه داد: همه مسئولان، به‌ویژه متولیان امر فرهنگ وظیفه دارند به فکر اشاعه فرهنگ اسلامی و ترویج برنامه‌های فرهنگی سالم در جامعه و در بین جوانان باشند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام علی علیه السلام اظهار داشت: در زمان‌حساس کنونی که دشمنان با استفاده از فضای مجازی و مدرن، سعی در دین زدایی در بین اقشار مختلف جامعه دارند، برگزاری برنامه‌های فرهنگی، ورزشی و مذهبی در اماکن عمومی از جمله پارک‌ها را در دستور کار خود قرارداده ایم.

وی همچنین به تشریح برنامه ها پرداخت و خاطر نشان کرد: از جمله برنامه های اجرایی شاخص این حوزه در محل پارک ولعصر(عج) هرات، اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء، برگزاری مسابقات فرهنگی، ورزشی(دارت، طناب کشی و...) ، غرفه نقاشی کودکانه، غرفه مشاوره، بازی مار پله و ... می باشد.

محمد دهقان هراتی با بیان اینکه این برنامه‌ها هر هفته پنج شنبه شب ها همزمان با اقامه نماز مغرب و عشاء با حضور کارشناسان فرهنگی، ورزشی و مذهبی و گروه‌های هنری بومی منطقه همراه با جوایز برگزار می شود افزود: امیدواریم شاهد گرایش بیشتر جوانان و نوجوانان به امور دینی و فرهنگی و بازخورد مناسب چنین برنامه‌هایی باشیم.

فرمانده حوزه امام علی علیه السلام در پایان ضمن دعوت از کلیه مردم شهرستان جهت شرکت در برنامه های بومی محلی این حوزه خاطرنشان کرد:امیدواریم فعالیت‌های گروهی همانند گذشته با حمایت‌ مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر برگزار و موردقبول درگاه حضرت حق‌تعالی قرارگرفته و دل امام زمان (عج) را شاد کند.

ارسال نظرات