شعر و کلام باید در مسیر ابلاغ پیام حق باشد

دلشادی : باید گفت شعر و کلام ما باید برای ابلاغ پیام حق بوده و بدینوسیله ما موظف هستیم به این وظیفه خود عمل کنیم.
کد خبر: ۸۸۸۳۷۹۷
|
۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سینا دلشادی در گفت‌وگویی بیان کرد: حضور هنرمندان رشته‌های مختلف هنری در این محفل ادبی، نشان از رشد و رونق ادبیات (به عنوان یک اساس و یک شاخه بنیادین) در عرصه فرهنگ جامعه دارد که امیدواریم این بالندگی بیش از پیش محقق شود.

وی با عنوان اینکه علیرضا قزوه برای تمامی اهل شعر و ادبیات چهره شناخته شده‌ای است، گفت: گذشته از ظرافت‌های آثار ادبی این هنرمند، اصالت، صراحت شجاعت و مستند گونگی در آثارش باعث شده تا آثار وی در طراز شعر انقلاب، الگو و نمونه خوبی باشد.

رئیس حوزه هنری مازندران با اشاره به اینکه حوزه هنری موظف است در تمام رشته‌های هنری از حریم انقلاب پاسداری کند، افزود: بر اساس روایتی از امام موسی کاظم (ع) شکرگزاری و قدردانی از یک نعمت همچون خود آن نعمت با ارزش است، حال آنکه شعر موهبتی است که در نهایت باید به خداوند و اهداف الهی پیوند بخورد و نردبان بندگی باشد.

دلشادی با اشاره به آیه 27 سوره مبارکه حج، گفت: خداوند وقتی از حضرت ابراهیم(ع) خواست تا در باب فریضه حج به همه مردم ندا دهد، به او فرمود: ندا دادن به مردم  و دعوت از آنها با تو  و ابلاغ و رساندنش به گوش همگان برعهده ما است.

وی یادآور شد: پس باید گفت شعر و کلام ما باید برای ابلاغ پیام حق بوده و بدینوسیله ما موظف هستیم به این وظیفه خود عمل کنیم.

 رئیس حوزه هنری مازندران در پایان گفت: امیدواریم در سال جاری بتوانیم با کمک مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری کشور مجموعه تازه‌ای از آثار شاعران مازندران را از طریق انتشارات سوره به چاپ برسانیم.


ارسال نظرات
پر بیننده ها