اولین جشنواره سرود بسیج مدافعان حرم در شهرستان میناب برگزار شد

عبدالله صادقی فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت ابوالفضل (ع) حکمی گفت:این جشنواره بین ۱۵ پایگاه مقاومت بسیج و با شرکت ۳۰۰ بسیجی برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۸۳۸۸۸
|
۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان؛صادقی افزود: این جشنواره سرود در زمینه های مدافعان حرم،انقلاب و ولایت در سالن صالحین شهید مصطفی ذاکری در حوزه مقاومت بسیج حضرت ابوالفضل (ع) برگزار شد که شرکت کننده ها با هم به رقابت پرداختند و در پایان پایگاه مقاومت بسیج شهید چمران حکمی مقام اول،پایگاه مقاومت بسیج شهید سلمانی پور نصیرائی مقام دوم و پایگاه مقاومت بسیج شهید زارعی فخراباد مقام سوم را کسب کرد.

 

فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت ابوالفضل (ع) حکمی هدف از برگزاری این مراسم را زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان مدافع حرم دانست و افزود:اگر امروز ما در آسایش و امنیت کامل به سر می بریم به خاطر ریخته شدن خون پاک و مطهر شهداء هشت سال دفاع مقدس و امروز شهداء غیرتمند مدافعین حرم است که با دنیای کفر و تفکر پلید وهابیت در سوریه می جنگند.

 

عبدالله صادقی در پایان گفت:یاد شهیدان نباید در جامعه به فراموشی سپرده شود زیرا این هدف دشمنان این نظام و انقلاب است و هدفشان جدایی بین جوانان نسل امروز با جبهه و جنگ است که انشاالله با حضور پر شور بسیجیان در تمامی صحنه های انقلاب این آرزو را به گور خواهند برد.


ارسال نظرات