مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه حضرت ابوالفضل (ع) در نشست خبری با اصحاب رسانه:

دوره های آموزشی رایگان توسط سازمان بسیج هنرمندان لرستان

مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه حضرت ابوالفضل (ع) گفت: در دی‌ماه امسال میزبان جشنواره شعر بسیج کشور خواهیم بود که این جشنواره که تحت عنوان ساعت به‌وقت حضور و با موضوع بصیرت در ایام 9 دی برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۸۸۳۹۴۷
|
۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان فرامرز حاتمی در نشست خبری با اصحاب رسانه که در دفتر خبرگزاری فارس برگزار شد بابیان اینکه ما به تأسی از فرموده‌های مقام معظم رهبری در خصوص آتش به اختیار سخن گفتند اظهار داشت:سازمان بسیج هنرمندان سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان با هماهنگی‌هایی که با انجمن‌های مربوطه این سازمان به عمل‌آورده است و طی نشست‌های پشت سر هم و متمادی به این نتیجه رسیدم که باید در این خصوص با توجه به توانمندی که سازمان بسیج هنرمندان در اختیار دارد از بعد تخصصی و فنی آموزش‌هایی درزمینهٔ فرهنگ و هنر در سطح استان راه‌اندازی کنیم.

 

وی با اشاره به اینکه این آموزش‌ها با محوریت انجمن‌های مرکزی سازمان مدیریت خواهند شد افزود: در سطح استان و در شهرستان‌ها توسط گروهای هنری دوره‌هایی که پیش‌بینی‌شده که به‌صورت رایگان و بدون دریافت هیچ‌گونه وجهی در بالاترین سطح استاندارد و با بهره‌گیری از بهترین اساتید برگزار خواهند شد.

 مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با اشاره به دوره‌هایی که سازمان پیش‌بینی‌کرده است عنوان کرد: دوره آموزش" خط تحریی" که یک نیاز ابتدایی برای هنرمندان است و طیفی وسیع را شامل می‌شود، با مدیریت" استاد مهران جمشیدیان"،" دوره عکاسی با مدیریت محسن مرادی "، "دوره مقدماتی آموزش فیلم‌سازی و تدوین با مدیریت غلامرضا نعمت پور"، دوره آموزش مبتنی بازگیری ویژه‌برداران با مدیریت برادر رامین صادقی" دوره آموزشی طراحی و نقاشی با مدیریت شمس الله غلامی "دوره داستان‌نویسی "روح‌الله سلیمانی" شعربا مدیریت "محمدتقی عزیزان "مبانی موسیقی با مدیریت "مسعود پور حمزه" برگزار خواهد شد.

 حاتمی گفت: عام مردم می‌توانند جهت ثبت‌نام کلاس‌ها به روابط عمومی سازمان بسیج هنرمندان به شماره تلفن 33205266 تماس حاصل نمایند.

 وی خاطرنشان کرد: اگر سازمانی و یا نهادی بخواهد به‌صورت انحصاری دوره‌ها را برگزار کند سازمان بسیج هنرمندان این قابلیت را دارد استاد مربوطه و کمک‌آموزشی را در اختیار برگزارکننده بدون هیچ اعتبار وجهی رایگان قرار دهد.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان هدف از این کارا گسترده کردن سطح فراگیری دانست و تصریح کرد: بعد از اتمام دوره‌ها به‌شرط دستیابی به افق موردنظر آزمون گرفته خواهد شد و گواهینامه پایان دوره ارائه می‌گردد.

 حاتمی با اشاره به اینکه در دی‌ماه امسال میزبان جشنواره شعر بسیج کشور خواهیم بود خاطرنشان کرد: این جشنواره که تحت عنوان ساعت به‌وقت حضور و با موضوع بصیرت در ایام 9 دی برگزار خواهد شد.

وی افزود: مرحله استانی به نیات از لرستان جمع‌آوری اثر می‌کنند و اختتامیه جشنواره کشوری در استان لرستان و میزبانی سازمان بسیج هنرمندان سپاه حضرت ابوالفضل (ع) برگزار خواهد شد.

 

انتهای خبر/Z

ارسال نظرات