دیدار اعضای هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی زنجان با خانواده ی شهید دکتر مجید شهریاری

جمعی از اعضا ء هیات نمایندگان اتاق بازرگانی زنجان به منظور پاسداشت و قدردانی از فداکاری و ایثار شهدای انقلاب با خانواده دکتر شهریاری دیدار کردند.
کد خبر: ۸۸۸۴۰۳۷
|
۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس اتاق بازرگانی زنجان در دیدار با خانواده ی شهید دکتر مجید شهریاری با اشاره به مقام والای شهدای میهن عزیزمان گفت: همه ما مدیون و مرهون ایثارگری شهدا هستیم و از خود گذشتگی و نقش آفرینی همه ی شهدای این مرزو بوم تداعی کننده ی روح بزرگ و شجاعت بی پایان ملت روشن فکر ایران عزیز است.

مهندس غلامحسین جمیلی افزود: معرفی و شناساندن شخصیت و خصائص شهدا از وظایف خطیر مردم و مسئولین می باشد.

وی در ادامه اظهار داشت: شاید بسیاری با این دیدگاه هم عقیده باشیم که در ارج نهادن به جایگاه شهدا و خانواده ها و بازماندگان آن بزرگواران آن طور که باید به خوبی ظاهر نشده ایم لذا باید بر خود واجب بدانیم ضمن حفظ ارزش و آرمان های این ره پویان نور الانوار الهی با معرفی شهدا به نسل جدید و دنیا ارزش و بزرگی کار انها را نمایان کنیم .

این مقام مسئول برجستگی جزئیات موثق دوران زندگی شهدا را از اقدامات قابل توجه دانست و تصریح کرد: در صورت تمایل برای مکتوب کردن زندگی نامه شهید شهریاری با خانواده ی آن بزرگوار همراه خواهند بود.

رئیس اتاق بازرگانی زنجان در پایان به اهمیت دعای خیر مادران اشاره کرد و اظهار داشت بر اساس رسالت هر کاسبی که دنباله روی انتفاع می باشد امروز در این دیدار ارزشمند انتفاع و سود ما دعای خیر مادری است که قلب و روح خود را فدای کشور عزیزمان کرده است .

کلانتری نایب رئیس اتاق بازرگانی زنجان نیز در این دیدار به اهمیت اینگونه دید و بازدیدها اشاره کرد و اذعان داشت این دید بازدیدها شاید قوت قلبی است برای بازماندگان شهدا که این حس والا را در انها زنده نگاه داریم که ما همه همراه و همدرد انها هستیم چرا که برکت مجاهدت شهدا نعمت امنیت نصیب انقلاب و اسلام گشته است و امنیت امروز ما مرهون جانفشانی شهیدان انقلاب است.

ارسال نظرات