خبرهای داغ:

ایستادگی ملت ایران موجب بسیاری از پیروزی ها بوده است

معاون هماهنگ كننده نمايندگي ولي فقيه در سپاه عاشورا در گردهمایی سیاسی سپاه ملکان گفت: ايستادگی ملت بزرگ ايران موجب بسياری از پيروزی ها شده است.
کد خبر: ۸۸۸۴۱۶۰
|
۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، علي حسين هاشم پور افزود: ملتي كه در طول دوران دفاع مقدس و در طول چندين سال تحريم توانست با مديريت جهادي همه مشكلات را پشت سر بگذارد و تحريم ها و تهديدها را به فرصت ها تبديل کند اينك نيز با رهبري بي نظير امام خامنه اي(مدظله العالي) خواهد توانست همه مشكلات و كاستي ها را جبران کند.

وي خاطر نشان كرد: البته در مقطع كنونی هجمه هاي واردهبه نهاد سپاه در داخل و خارج كشور تآسف بارو براي هجمه كننده هاي داخلي شرم آور بود.

هاشم پور اضافه کرد: در حالي كه تخلفات برخي مسئولان منتسب به دولت و كم كاري و بي تفاوتي مسئولان دولتي در قبال ايجاد شرايط شغلي و ازدواج و مسكن، موجب نارضايتي مردم مسلمان شده است در همين حال برخي مسئولان در داخل كشور، نهاد خدمتگزار و جان بركف سپاه را مورد تاخت و تاز ناجوانمردانه قرار داده اند در حالي كه سپاه پاسداران در همه طرح هاي بزرگ اين كشور با همه توان و حتي بيشتر از توان خود تلاش كرده است.

وی ادامه داد: حركات موذيانه و سياه نمايي برخي مسئولان در سه سال پيش اينطور به مردم تلقين كرد كه راه حلهمه مشكلات ما به وسيله آمريكا حل مي شود و بايد توافق هسته اي صورت گيرد و متأسفانه موجب تضعيف روند پيشرفت نظام شدند.

هاشم پور بیان کرد: راه حل مشكلات ما در كار جهادي و اقتصاد مقاومتي و مبارزه با ويژه خواران و مسئولان متخلف است.

وي اظهار داشت: دولت بيش از بيست و سه هزار ميليارد تومان به سپاه پاسداران بدهكار است و اكثر طرح هاي مهم دولت كه بيشتر آن ها زيانده نيز مي باشند توسط سپاه به اتمام رسيده است.

هاشم پور در ادامه حمله موشكي سپاه به مقر فرماندهي داعش در ديرالزور را موجب خوشحالي ملت مسلمان ايران توصيف كرد و گفت: اين حمله موشكي پيامهاي زيادي در دل خود نهفته داشت كه هم دوستان و هم دشمنان اسلام اين پيام ها را دقيقأ دريافت کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها