توسط یکی از نهادهای فرهنگی کشور صورت گرفت؛

اهدای یک هزار نسخه کتاب تازه نشر به کتابخانه های عمومی استان اردبیل

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان از اهدای هزار نسخه کتاب توسط یکی از نهادهای فرهنگی کشور به کتابخانه های عمومی استان اردبیل خبر داد.
کد خبر: ۸۸۸۴۵۰۶
|
۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۰

به گزارشخبرگزاری بسیج از اردبیل به نقل ازپایگاه خبری آذرسلام، رباب عزیزخانی در تکمیل این خبر با بیان اینکه این اقدام نیکوکارانه با تلاش انجمن خیرین کتابخانه ساز استان اردبیل جذب شده، اظهار داشت: کتابهای مذکور در قالب 54 عنوان کتاب بوده و ارزش ریالی آنها بیش از 150 میلیون ریال است.

وی، کتابهای اهدا شده را در حوزه های فلسفه، تاریخ، رمان، کودک و نوجوان و علوم اجتماعی عنوان کرده و افزود: بسیاری از این کتب، در دوسال اخیر چاپ و یا ویرایش و تجدید چاپ شده و لذا از تازه های بازار نشر محسوب می شوند.

این مسئول، از ثبت و آماده سازی فنی این کتب در اداره کل کتابخانه های عمومی استان خبر داد و تصریح کرد: پس از ثبت و آماده سازی، کتابهای مذکور در قالب پکیج های ویژه به 20 باب از کتابخانه عمومی استان که به این کتب نیاز داشته باشند، ارسال خواهند شد.

عزیزخانی، مشارکت خیرین نیکوکار را در زمینه اهدای کتاب، ارزشمند و قابل تقدیر دانسته و خاطرنشان ساخت: خیرین نیک اندیش می توانند در قالب اهدای زمین، ساخت، تکمیل و تجهیز کتابخانه های عمومی و خرید منابع، در توسعه فرهنگی استان مشارکت کنند و زمینه رشد فرهنگی فرزندان این آب و خاک را مهیا کنند.

ارسال نظرات