در هفته عفاف و حجاب صورت گرفت؛

برگزاری کارگاه مهارت های زندگی ویژه دختران جوان در میناب

فرمانده حوزه مقاومت حضرت زهرا(س) میناب از برگزاری کارگاه مهارتهای زندگی برای دختران بالای 16 سال در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۸۴۵۲۵
|
۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، خانم فراری فرمانده حوزه مقاومت حضرت زهرا(س) شهرستان میناب گفت: کارگاه مهارتهای زندگی برای افزایش مهارت های زندگی در دختران و آشنایی با سبک زندگی اسلامی ویژه دختران بالای 16 سال در میناب برگزارشد.

وی افزود: موضوعات و مباحث مختلفی از قبیل مباحث اخلاقی، اجتماعی و مهارتی در این کارگاه آموزشی مطرح شد و دختران جوان با مهارت های سبک زندگی آشنا شدند.

فرمانده حوزه مقاومت حضرت زهرا(س) میناب نقش مهارت های زندگی در خوشبختی،شاخصه های انتخاب همسر،تفریحات سالم،دختران ونشاط در خانواده، مهارت های دوست یابی و... را از موضوعات این کارگاههای آموزشی برشمرد.

وی ادامه داد: افزایش روز به روز ناهنجاری های اجتماعی و خانوادگی از جمله افزایش آمار طلاق، ارتباط کم رنگ والدین با یکدیگر، اهمیت سبک زندگی اسلامی و لزوم آشنایی زوج های جوان با مهارت های زندگی از جمله اهدافی است که در برگزاری این کارگاه های آموزشی مورد توجه قرار گرفت.

فراری تصریح کرد: مجموعه مهارت‌های زندگی نه تنها به توانمند ساختن افراد در زندگی حال می‌اندیشد، بلکه به توانمندی آنان جهت زندگی آینده نیز تاکید می‌ ورزد و همچنین متمرکز بر شکوفایی توانایی‌های بالقوه افراد است.
ارسال نظرات