مسئول بسیج جامعه پزشکی استان لرستان؛

اعزام تیم‌های بسیج جامعه پزشکی به مناطق عشایرنشین سپیدشت

مسئول بسیج جامعه پزشکی لرستان گفت: تيم‌ پزشکی بسيج جامعه پزشكي لرستان به مناطق محروم و سخت گذر عشایرنشین سپیدشت اعزام شد.
کد خبر: ۸۸۸۴۹۱۸
|
۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۹
نبی اله شمس بیرانوند، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج ازلرستان اظهارداشت: با مساعدت سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان و اداره امور عشایری استان لرستان، تیم پزشکی به مناطق محروم و سخت گذر عشایرنشین حاجی آباد، پاکبود، دورک، ماهی پلکه و هفت چشمه از توابع شهرستان سپیدشت اعزام شدند.

وی افزود: این تیم پزشکی که شامل:پزشک، ماما، پرستار، دارویار ، کارشناسان مذهبی، کارشناس مبارزه با بیماریها همراه با وسایل و تجهیزات پزشکی مورد نیاز به عشایر نشین ، تیم را به مدت یک روز برای ارائه خدمات بهتر به مردم این مناطق همراهی کردند.

مسئول بسیج جامعه پزشکی لرستان با اشاره به خدمات پزشکی در این اعزام گفت: خدماتی که در این اعزام ارائه می‌شود ‏شامل ویزیت رایگان و ارائه دارو به اهالی منطقه است.

شمس با بیان اینکه در این اعزام به بیش از 100 نفر از جمعیت عشایر نشین تابع منطقه خدمات مستقیم ارائه شدتصریح کرد: در این اعزام علاوه بر خدمات پزشکی، خدمات فرهنگی و آموزش احکام و نماز توسط روحانیون همراه با اهداء جوایز از دیگر خدمات خداپسندانه بوده است.

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان گفت: دفترنماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان، اداره امور عشایری استان لرستان ، موسسه تامین درمان بسیجیان استان، شبکه بهداشت و درمان سپیدشت در این اقدام خیرخواهانه حمایت و پشتیبانی کردند.

انتهای پیام/z

ارسال نظرات