برگزاری همایش نقش مردان در تحکیم خانواده در بیجار

همزمان با هفته حجاب و عفاف به همت حوزه مقاومت شهید چمران همایشی با عنوان نقش مردان در تحکیم خانواده در بیجار برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۸۵۱۴۲
|
۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  ، همزمان با هفته حجاب و عفاف همایشی با عنوان نقش مردان در تحکیم خانواده در سالن شهید رحمانی سپاه بیجار برگزار شد.

 

فرمانده سپاه بیجار در این همایش با اشاره به نقش محوری مردان در تحکیم بنیان خانواده گفت : بر اساس یک باور غلط همیشه بحث حجاب و عفاف فقط به بانوان ارتباط داده شده و نقش موثر آقایان نادیده گرفته شده است.

 

وی به لزوم آگاهسازی مردان در خصوص اهمیت باورهای دینی و تقویت معارف اسلامی در پایگاه خانواده نیز اشاره کرد و افزود: تضعیف خانواده و لطمه زدن به اعتقادات ما مسلمانان ، هدف دنیای غرب در راستای تضعیف اسلام است.


عسکری به بحث پیرامون  استفاده ابزاری دنیای غرب از بانوان بعنوان کالایی تبلیغی پرداخت و گفت : در دین اسلام و مبانی دینی مسلمانان ، بانوان از جایگاه والایی برخوردار هستند که بدون شک رعایت حجاب و عفاف در این موضوع بسیار حائز اهمیت است.

 
 در این مراسم  بابایی یکی  از اساتید حوزه و دانشگاه  به لزوم بهره مندی از مبانی قرآنی و دینی در زندگی اشاره کرد و بیان داشت : قرآن کریم راه و روش چگونه زیستن را برای ما مشخص کرده و یقینا بهترین استاد و راهنما برای بشریت است

وی عنوان کرد : پدر و مادر در پایگاه خانواده نقشی کلیدی در راستای تربیت فرزندانی صالح و مفید ایفا می کنند.

 

این استاد حوزه و دانشگاه همچنین به اثرگذاری بسیار مهم پدران در تشریح اهمیت حجاب و عفاف در خانواده اشاره کرد و گفت : عفاف مقوله ای همگانی است که باید بیشتر به آن توجه شود.

انتهای پیام/7727

 

ارسال نظرات