خبرهای داغ:
همزمان با سراسر کشور؛

تجمع مدافعان حریم خانواده در هشترود برگزار می شود

فرمانده سپاه هشترود از تجمع بزرگ مدافعان حریم خانواده همزمان با سراسر کشور در پارک این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۸۵۲۷۱
|
۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۷

احمدتقی پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، عفاف و حجاب را تجلی مشارکت اجتماعی برای گسترش و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و نشر زندگی اسلامی دانست.

وی گفت: حجاب یک امر فطری است که به آیین یا ملت خاصی تعلق ندارد به گونه که آثار و بقایای بر جامانده از ملل مختلف بیانگر آن است که حجاب پیش از اسلام در ادیان دیگر و همچنین در میان بسیاری از ملل متمدن جهان مرسوم و متداول بوده است.

تقی پور یادآور شد: تلاش غرب برای گسترش بی حجابی در جوامع مسلمان در طول تاریخ انکارناپذیر است چراکه با ترویج بی حجابی تلاش در شکستن ابهت حکومت اسلامی و تغییر ملایم و تدریجی باورهای جامعه به نفع اهداف و سیاست های خودشان دارند.

وی دعوت به پوشش مناسب اسلامی و نهی کردن افراد جامعه از بدحجابی را از مصادیق امر به معروف و نهی در جامعه عنوان و بیان کرد: با انجام این فریضه مهم که وظیفه همگانی و مسئولیت عمومی است محیط جامعه پاک و خالی از هرگونه آلودگی باشد.

فرمانده سپاه هشترود برگزاری ایستگاهای صلواتی، نقاشی، عفاف و حجاب، سلامت، مطالعه، نمایشگاهسبک زندگی فاطمی، نمایشگاه فرهنگ جبهه و شهادت،جمع آوری جهیزیه برای نوعروسان و برگزاریمسابقات بومی و محلی را از برنامه های شاخص این روز برشمرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها