مسؤول طرح تربيت حافظان قرآن كريم حاجی آباد خبر داد:

ثبت نام بيش از 550 نفر در طرح تربيت حافظان قرآن كريم در حاجی آباد

مسؤول طرح تربيت حافظان قرآن كريم شهرستان حاجي‌ آباد از ثبت نام 550 نفر از قرآن آموزان در برگزاري كلاس‌هاي حفظ قرآن كريم در اين شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۸۵۵۹۹
|
۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان؛روح‌الله رسولی عصر سه‌شنبه در حاشیه بازدید از کلاس‌های حفظ قرآن کریم حاجی آباددر این شهرستان گفت: حفظ قرآن مقدمه‌ای برای تفسیر، تدوین، مفاهیم و حقایق قرآنی است و عمل به این آیات الهی زمینه سعادت انسان را فراهم می‌کند.

وی در ادامه از ثبت نام بیش از 550 نفر در طرح تربیت حافظان قرآن کریم اداره اوقاف و امور خیریه خبر داد و اظهار داشت: از این تعداد 300 نفر خواهران و 250 نفر برادران تشکیل می‌دهند و با توجه به استقبال گسترده خانواده‌ها قطعأ این تعداد نیز افزایش قابل توجهی خواهند یافت.

رسولی با بیان اینکه روحانیون و مربیان مجرب قرآنی در اجرای برگزاری این کلاس‌ها متصدیان این طرح را یاری می‌کنند، خاطرنشان ساخت: این کلاس‌ها تا پایان شهریورماه به‌صورت موقت پایان می‌یابد و از شرکت‌کنندگان در چهار رشته شامل؛ حفظ جزء 30، حفظ جزء یک و 30، حفظ جزء یک، دو و 30، آزمون گرفته می‌شود و از منتخبین تقدیر خواهد شد.

مسؤول طرح تربیت حافظان قرآن کریم شهرستان حاجی آباد از حضور و استقبال گسترده خواهران و برادران در اجرای برگزاری کلاس‌های حفظ قدردانی کرد و بیان کرد: بی‌شک تربیت فرزندان بر اساس نور قرآن سعادتی بزرگ برای والدین به شمار می‌رود و ابتکار عمل و همت والای خانواده‌ها در ترویج و گسترش فرهنگی قرآنی در این شهرستان شایسته تقدیر است.

ارسال نظرات