با حضور قاریان و ناظرین شورای نگهبان ؛

برگزاری محفل معنوی عصری با قرآن و عترت به همت دفتر نظارت شورای نگهبان خلخال

همزمان با سالروز تاسیس شورای نگهبان قانون اساسی ا حضور قاریان و ناظرین شورای نگهبان محفل معنوی انس با قرآن به همت دفتر نظارت شورای نگهبان خلخال و دارالقرآن بسیج شهرستان خلخال در محل مسجد علی ابن ابیطالب (ع) شهر خلخال برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۸۵۶۰۲
|
۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از خلخال به نقل ازازناو، با حضور قاریان و ناظرین شورای نگهبان محفل معنوی انس با قرآن به همت دفتر نظارت شورای نگهبان خلخال و دارالقرآن بسیج شهرستان خلخال در محل مسجد علی ابن ابیطالب (ع) شهر خلخال برگزار شد.

دراین مراسم محمداسدی ضمن تبریک سالروز تاسیس شورای نگهبان قانون اساسی به مردم شهرستان خلخال و ناظرین شورای نگهبان گفت: برپایی محافل قرآنی سدی در برابر توطئه و هجمه دشمنان است وباید این محافل پررنگ شود.

اسدی با اشاره به اینکه نباید محافل قرآنی در جامعه کم شود گفت: دشمن به دنبال کم رنگ شدن همین محافل است تا برنامه های ضد دینی و ضد فرهنگی خود را در جامعه تزریق کند.

رئیس دفتر نظارت شورای نگهبان درشهرستان خلخال گفت: قرآن عامل بیداری و بصیرت است و هر جامعه ای بخواهد راه پایداری و رسیدن به خداوند را دریابد باید به قرآن تمسک جوید.

دراین مراسم حجت الاسلام قارداش پور امام جماعت مسجد علی ابن ابیطالب (ع) در سخنانی ضمن تقدیر از برگزار کنندگان این مراسم معنوی گفت: پیامبر اسلام در سفارش خود اهل بیت و کتاب قرآن را سفارش کرده که مردم باید با پیروی از این کتاب آسمانی راه خود را در بیراهه ها پیدا کنند.

دراین مراسم گروه تواشیح کودکان و نوجوانان موسسه قرآنی هجرت خلخال به قرائت تواشیح در خصوص حضرت امام زمان (عج) پرداخت و قاریان شهرستان خلخال به تلاوت آیات نورپرداختند.

این محفل قرآنی تا وقت اذان مغرب و عشاء در مسجد علی ابن ابیطالب (ع) شهر خلخال ادامه داشت.

ارسال نظرات