رئیس اداره امور عشایری شهرستان خلخال؛

سخت کشوری عشایر در تحقق اقتصاد مقاومتی شایسته تقدیر است

رئیس اداره امور عشایری شهرستان خلخال گفت؛هدف از برگزاری جشنواره نشان دادن سخت کوشی عشایر در تحقق اقتصاد مقاومتی بود که به شایستگی تولیدات، محصولات خودرا در اولین جشنواره عشایر عرضه نمودند.
کد خبر: ۸۸۸۵۶۰۶
|
۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از خلخال به نقل ازازناو، بهبود علیزاده در تشریح اهداف اولین جشنواره توانمندی عشایر اظهار داشت: هدف اصلی از برگزاری این جشنواره نشان دادن سخت کوشی عشایر در تولید محصولات دامی و لنبی و تحقق اقتصاد مقاومتی در جامعه سوم در کنار جوامع شهری و روستایی بود.

علیزاده با تقدیر از فرماندار شهرستان و حمایت در برگزاری این جشنواره در ییلاق کلیه سویی از زحمات کلیه دستگاه های اداری شهرستان خلخال در روز جشنواره تقدیر کرد.

علیزاده گفت: مدیران کل اداره کل امور عشایر استان های فارس، آذربایجان شرقی ، آذربایجان غربی وگیلان نهایت همکاری را با این جشنواره داشتند و در اولین جشنواره توانمندی عشایر خلخال علاوه بر حضور اقوام عشایری محصولات تولیدی آنان نیز در قالب یک نمایشگاه به مردم نشان داده شد.

دبیر برگزاری جشنواره توانمندی عشایر خلخال اظهار داشت: هدف عمده این جشنواره زندگی در مناطق صعب العبور، آداب عشایر معرفی توانمندی آنان در تولید حلال بود که مردم بدانند عشایر سخت کوش در چه مناطقی با کمترین توقع زندگی و بهترین تولیدات را روانه بازار می کنند که نقش اساسی در تحقق اقتصاد مقاومتی دارند.

علیزاده از زحمات مدیر کل اداره امور عشایری و مدیران زحمتکش در شهرستان های گرمی، پارس آباد ، مشکین شهر و اردبیل و مغان تقدیر وگفت: زحمات همه عزیزان در قالب جشنواره توانمندی عشایر برگزار شد که این جشنواره بااستقبال بی نظیر مهمانان از سایر استان های شمالغرب مرکز کشور نیز روبرو شد.

رئیس اداره امور عشایر شهرستان خلخال با تقدیر از اعضای شورای تامین از زحمات فرماندهان نظامی وانتظامی در برپایی نظم و امنیت این جشنواره در مرزدواستان گیلان و اردبیل تقدیر کرد.

در پایان این گفتگو علیزاده به لحاظ برگزاری شایسته این جشنواره در بخش مرکزی از زحمات بخشداری مرکزی و دهیاران روستاهای کردنشین شهرستان خلخال در همکاری با اداره امور عشایری تقدیر و از زحمات خبرنگاران خلخال در زمینه پوشش شایسته این خبر در فضای مجازی ، رسانه ملی تقدیر کرد.

ارسال نظرات