رئیس شبکه بهداشت و درمان پلدختر:

اختصاص 18 میلیارد تومان برای درمانگاه امام خمینی (ره)پلدختر

رئیس شبکه بهداشت و درمان پلدختر از صرف ۱۸ میلیارد ریال برای ساخت درمانگاه تخصصی بیمارستان امام خمینی(ره) این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۸۵۶۶۱
|
۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان ، ناصر بابایی در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: مبلغ ۱۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای ساخت درمانگاه تخصصی بیمارستان امام خمینی (ره) این شهرستان هزینه شده است.

وی افزود: درمانگاه تخصصی بیمارستان پلدختر فعال است اما خدمات آن در فضای درونی بیمارستان انجام می شود که به دلیل کافی نبودن این فضا دو پزشک آن مجبورند هر کدام به صورت جایگزین و شیفت مخالف به ارائه خدمت بپردازند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان پلدختر عنوان کرد: هم اکنون درمانگاه تخصصی بیمارستان پلدختر آماده شده و پیمانکار این پروژه که یکی از بهترین پیمانکاران است قول داده تا پایان تیرماه جاری آن را تحویل دهد.

بابایی گفت: محوطه سازی درمانگاه تخصصی بیمارستان انجام نشده که قرار است ساخت آن به پیمانکار دیگری واگذار شود.

وی به پروژه منازل مسکونی پزشکان متخصص اشاره داشت و خاطر نشان کرد: این ساختمان با ۶ واحد مسکونی در سال ۹۰ آماده شده که تا سال ۹۵ تجهیز نبوده و همان طور به حال خود رها شده بودند که در سال ۹۵ برنامه ریزی شد اشکالات این واحدها برطرف و پس از تجهیز به امکانات لازم در اختیار پزشکان متخصص قرار گرفت.

رئیس شبکه بهداشت و درمان پلدختر بیان کرد: برای تجهیز ساختمان پزشکان حدود ۷۲۰ میلیون ریال هزینه شده تا پزشکان متخصص که در این شهر خدمت می کنند بتوانند در این ساختمان اسکان یابند.

وی اظهار داشت: برای ساخت مکان نصب «سی تی اسکن» در بیمارستان پلدختر ۵۵ میلیارد ریال هزینه شده و مبلغ هفت میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برای خرید این دستگاه هزینه شده است.

بابای خاطر نشان کرد: همچنین مبلغ پنج میلیارد و ۸۰ میلیون ریال برای خرید و نصب تجهیزات داخلی پلاک خور برای بیمارستان هزینه شده است.

انتهای خبر/Z
ارسال نظرات