توسعه شبکه فاضلاب در بافت قدیمی شهر دوگنبدان

شبکه فاضلاب در بافت قدیمی شهر دوگنبدان توسعه می‌یابد.
کد خبر: ۸۸۸۵۹۷۹
|
۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۴
مدیر امور آب و فاضلاب شهری دوگنبدان در بازدید از طرح توسعه شبکه توسعه شبکه فاضلاب در بافت قدیمی شهر دوگنبدانفاضلاب این شهر گفت: در سه سال اخیر اقدامات ارزنده ای در زمینه پیشرفت شبکه فاضلاب در شهر دوگنبدان انجام شده است.
سید بهنام پاد افزود: محلاتی که اجرای شبکه فاضلاب در آنها بسیار حائز اهمیت است شناسایی شده و عملیات اجرایی فاضلاب شهری در این محلات در حال اجرا است.
وی ادامه داد: با اقدامات انجام شده توسط آب و فاضلاب شهری دوگنبدان، در شهرک هدایت مشکلات موجود بر سر راه توسعه فرودگاه برطرف شد.
مدیر امور آب و فاضلاب شهری دوگنبدان گفت: برخی از محلات گچساران شامل خلیج فارس، پانصد دستگاه، شهرک هدایت و شهرک جهاد زیر پوشش شبکه جمع‌آوری فاضلاب قرار گرفت.
سید بهنام پاد افزود: در حال حاضر به دنبال اجرای شبکه فاضلاب در کارکنان و سه راهی هستیم که به نوبه خود بسیار حائز اهمیت است.
مدیر امور آب و فاضلاب شهری دوگنبدان اجرای شبکه فاضلاب در بافت فرسوده شهر دوگنبدان را از نقاط قوت فعالیت آبفای دوگنبدان در سه سال اخیر عنوان کرد و گفت: آب و فاضلاب دوگنبدان اولین دستگاه اجرایی بود که توانست در بافت فرسوده این شهر اقدامات لازم را انجام دهد.
وی اجرای شبکه فاضلاب در بافت فرسوده شهر دوگنبدان را از نقاط قوت فعالیت های آبفای دوگنبدان در سه سال اخیر عنوان کرد و ادامه داد: طرح فاضلاب گچساران در 22 نقطه در حال اجرا است که این موضع باعث خواهد شد بخش های زیادی از مناطق شهر تحت پوشش شبکع فاضلاب قرار گیرد.

ارسال نظرات