دعوت از صنعتگران استان برای استفاده ازتالار بورس

شرکت شهرکهای صنعتی کهگیلویه و بویراحمد از صنعتگران استان به منظور استفاده از مزایای تالار بورس دعوت کرد.
کد خبر: ۸۸۸۵۹۸۳
|
۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۹
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان با تاکید بر آماده بودن بستر دعوت از کلیه صنعتگران استان به منظور استفاده از مزایای تالار بورسپذیرش صنایع کوچک و متوسط در بورس گفت: تامین منابع مالی، معرفی شرکت به گروه های مختلف جامعه، برخورداری از معافیت مالیاتی، امکان انتشار انواع اوراق قرضه، افزایش اعتبار شرکت برای اخذ تسهیلات، کاهش هزینه های انتقال سهام اشخاص حقوقی و معرفی و تبلیغ شرکت در تالار بورس به صورت رایگان از مزایای حضور در بورس است.
سهراب بنام با بیان اینکه معاملات در بورس به صورت حراج انجام می شود افزود: معاملات در بورس کالا، متشکل و سازمان یافته، قاتونمند، قابل نظارت، شفاف، عادلانه ، رقابتی و کم هزینه است که با بکارگیری ابزارهای معاملاتی مختلف امکان پوشش، توزیع و انتقال ریسک وجود دارد.
وی در توضیح بازار بورس ادامه داد: بورس بازاری است متمرکز، منسجم و سازمان یافته که تمام معاملات با یک سامانه معاملاتی و توسط کارگزاران انجام شده که تحت نظارت سازمان بورس و با مجوز سازمان مذکور فعالیت می کند.
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان گفت: در بورس کالا، کیفیت و کمیت کالا، مبلغ و مدت معامله تضمین شده است و کشف قیمت در بورس کالا از طریق حراج حضوری و به صورت شفاف صورت گرفته و با حذف رانت موجب فسادزدایی از بازار معاملات می شود.
ارسال نظرات