به همت بسیج جامعه زنان ناحیه نظرآباد ؛

اجتماع بزرگ مردمی با عنوان صیانت از حریم خانواده در پارک شهر نظرآباد

به همت بسیج جامعه زنان ناحیه نظرآباد اجتماع بزرگ مردمی با عنوان صیانت از حریم خانواده در پارک شهر نظرآباد در کنار مزار شهدای گمنام برگزار شد .
کد خبر: ۸۸۸۶۲۲۵
|
۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، به همت بسیج جامعه زنان ناحیه نظرآباد اجتماع بزرگ مردمی با عنوان صیانت از حریم خانواده در پارک شهر نظرآباد در کنار مزار شهدای گمنام برگزار شد و خواهران بسیجی از پایگاه‌های حوزه های مختلف در قالب گروههای راهپیمایی در این مراسم شرکت کردند.
 
 اجتماع بزرگ مردمی با عنوان صیانت از حریم خانواده در پارک شهر نظرآباد
 
 در این مراسم حجت‌الاسلام  ملکی استاد حوزه و دانشگاه سخنرانی خودرا با خاطره ای از آیت الله سید علی سیستانی آغاز کردکه در این خاطره امام عصر(عج) بر سر جنازه زنی حاضر میشوند که در زمان کشف حجاب رضا خان برای حفظ عفت و پاکدامنی 8 سال از خانه خارج نشده بود.

وی در ادامه افزود: خانواده گرمترین کانون روی زمین است، که در این زمینه نیز اشاراتی به خاطرات مستر همفر و همچنین کتاب چالش آمریکایی هان تین تون داشتند که هدف دشمن خانواده است و میخواهد با نفوذ در خانواده آرمانهای مسلمانان را بگیرد.


حجت الاسلام ملکی بیان داشت: نجات بشر در نجات خانواده است، که غرب با وجود شکست در خانواده های خود ادعای نجات خانواده های مسلمان را دارد.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به دلایل شکست اسلام و مسلمانان در اسپانیا (اندلس قدیم) تصریح کرد: مسیحیان 500 سال برای شکست مسلمانان  جنگیدند اما راه به جایی نبردند تا اینکه عفت و حیا را در جامعه اسلامی ان روز نشانه رفتند،و مشروبات الکلی را در جامعه رواج داده، دختران و زنان را جلو چشم مردان، بزک کرده و مانع کار کردن مسلمانان میشدند، و با این ترفند طی 5 سال کشور از دست مسلمانان خارج شد.

وی با تاکید بر حفظ حجاب برای بانوان جامعه،  پاسداشت خون شهدا را خواستار شده  و تاکید کرد: برای حفظ  این یادگار حضرت زهرا(س) خونهای زیادی ریخته شده است.

گفتنی است مسئولین برنامه با اهدای گل از دختران محجبه نوجوان و دختران جوانی که حجاب چادر را انتخاب کرده بودند تقدیر به عمل آمد.
 
در پایان برنامه در کنار مزار شهدای گمنام طوماری به امضای حاضرین در آمد که با عنوان محکومیت و لغو سند 2030 که به این طومار به بیت رهبری انتقال داده خواهد شد.
 
 
خبرنگار: خانی
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها