همزمان با هفته عفاف و حجاب؛

اجتماع عظیم صیانت از حریم خانواده در گلزار شهدای شهرستان قرچک برگزار شد

مناسبت روز ملی عفاف و حجاب اجتماع بزرگ خانوادگی در حمایت از حریم خانواده و عفاف با حضور مسئولین شهرستان ،خانواده های معظم شهدا و احاد مردم از جمله بسیجیان برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۸۶۲۴۵
|
۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۰
خبرگزاری بسیج؛ همزمان با  روز ملی عفاف و حجاب همایش خانوادگی در صیانت از حریم خانواده در محل گلزار شهدای گمنام قرچک با حضور اقشار مختلف مردم ،مسئولین سپاه و انتظامی ،امام جمعه ،فرمانداری    و اجرای اقای احمد زاده مجری صدا و سیما برگزار شد.
اجتماع عظیم صیانت از حریم خانواده در گلزار شهدای  شهرستان قرچک برگزار شد

این برنامه که با استقبال بی نظیری از سوی مردم قرچک روبرودبود ،شامل مدیحه سرایی،اجرای تئاتر، مسابقات مهیج از جمله مسابقه نقاشی  کودکان،توزیع بسته های فرهنگی ، تجلیل از نونهالان  محجبه،بانوان دارای حجاب برتر و برنامه های متنوع دیگر بود.
حجت الاسلام اسماعیلی ،امام جمعه شهرستان قرچک نیز در سخنانی اظهار داشت:برای داشتن جامعه سالم ،باید مادران سالم داشت،و دشمن در صدد است تا معنا و مفهوم واژه مقدس مادر را به چالش کشیده و  با ترویج بی عفتی،فضای خانه را  برای ارامش افراد نا امن سازد تا بتواند مقاصد شوم خود را پیش ببرد،و وظیفه ما این است که  بسیار هوشیار بوده و افکار پلید دشمن را ناکام سازیم .

وی همچنین  تشریح کرد: چرا امروز غرب با تمام ادعای خود در پیشرفت  تمدن،ارزش های انسانی را زیر پا گذاشته و با ترویج بی عفتی و بی حیایی به دوران جاهلیت برگشته است؟؟؟؟

در حاشیه این مراسم نیز غبار روبی  و عطر افشانی مزار شهدای گمنام  انجام گرفت.
اجتماع عظیم صیانت از حریم خانواده در گلزار شهدای  شهرستان قرچک برگزار شداجتماع عظیم صیانت از حریم خانواده در گلزار شهدای  شهرستان قرچک برگزار شداجتماع عظیم صیانت از حریم خانواده در گلزار شهدای  شهرستان قرچک برگزار شداجتماع عظیم صیانت از حریم خانواده در گلزار شهدای  شهرستان قرچک برگزار شداجتماع عظیم صیانت از حریم خانواده در گلزار شهدای  شهرستان قرچک برگزار شداجتماع عظیم صیانت از حریم خانواده در گلزار شهدای  شهرستان قرچک برگزار شداجتماع عظیم صیانت از حریم خانواده در گلزار شهدای  شهرستان قرچک برگزار شداجتماع عظیم صیانت از حریم خانواده در گلزار شهدای  شهرستان قرچک برگزار شداجتماع عظیم صیانت از حریم خانواده در گلزار شهدای  شهرستان قرچک برگزار شد
ارسال نظرات