دادستان پارس‌آباد خبر داد/

ردپای قاتل آتنا در سومین قتل

دادستان عمومی و انقلاب پارس‌آباد گفت: شمار پرونده‌هایی که احتمال می‌رود با توجه به نحوه قتل، قاتل آتنا در آن‌ها نقش داشته باشد، به سه پرونده می‌رسد.
کد خبر: ۸۸۸۶۲۴۶
|
۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصلاندوز به نقل از ارس تبار ، سید عبدالله طباطبایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل در خصوص نقش قاتل آتنا در قتل زن 30 ساله در سال 93، اظهار داشت: تحقیقات در خصوص این پرونده ادامه دارد و اکنون نمی توان با قطعیت در مورد نقش قاتل آتنا در این پرونده اظهار نظر کرد و تا پایان تحقیقات باید منتظر ماند.

وی افزود: شمار پرونده هایی که احتمال می رود با توجه به نحوه قتل، قاتل آتنا در آن ها نقش داشته باشد به سه پرونده می رسد.

دادستان پارس آباد تصریح کرد: در پرونده قضایی آتنا اصلانی با یک قاتل سریالی مواجه هستیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، یکی از پرونده هایی که احتمال می رود ردپای شیطان پارس آباد در آن وجود داشته باشد به سومین روز خردادماه سال 93 برمی گردد.

جسد سوخته یک زن در محله شهرک فجر پارس آباد در نزدیکی مسجد حضرت فاطمه زهرا(س) کشف شد.

به دنبال این موضوع مأموران آگاهی پارس آباد بلافاصله سر صحنه حضور یافتند و در بررسی های مقدماتی مشخص شد این جسد بدون سر و کاملا سوخته است.

با کشف این جسد، مأموران آگاهی پارس آباد، تشخیص هویت این جنازه و نیز شناسایی و دستگیری عامل و یا عاملان این جنایت هولناک را در دستور کار قرار دادند.

به منظور بررسی های بعدی، این جسد سوخته و بدون سر، با هماهنگی و دستور مقام قضائی تحویل پزشکی قانونی منطقه شد.

رحیم گلزاده، دادستان وقت پارس آباد در گفت‌وگو با خبرنگاران، با بیان این‌که سوختگی کامل جسد، کار تحقیقات و کشف راز این جنایت هولناک را با مشکل مواجه کرده، اعلام کرده بود: معاینات پزشکی قانونی نشان می‌دهد این جسد مربوط به زن ۳۰ ساله با ۱۶۰سانتی‌متر قد است.

وی اظهار کرد: این جنازه در حالی که حدود یک هفته قبل در داخل گونی در شهرک فجر رها شده بود، بعد از مرگ سوخته است.

وی ادامه داد: تحقیقات و گزارش نیروی انتظامی حاکیست، این جنازه توسط تعدادی از بچه‌های محله یاد شده و بدون آن‌که آنان از وجود جسد در داخل گونی مطلع باشند هنگام آتش زدن خس و خاشاک و علف‌های خشک، سوزانده شده است.

گلزاد، با اعلام این‌که تشخیص هویت این جسد و شناسایی عامل و یا عاملان این جنایت در دستور کار عوامل آگاهی و تشخیص هویت و پزشکی قانونی قرار دارد، گفت: به لحاظ این‌که در این شهرستان مفقودی اعلام نشده و شکایتی نیز در این خصوص وجود ندارد احتمال این‌که جنازه متعلق به فرد غیربومی باشد، بسیار زیاد است.

ارسال نظرات