شهردار خرم‌آباد:

پایانه برون‌استانی خرم‌آباد افتتاح می‌شود/ 6 میلیارد تومان بر ای پایانه برون‌استانی خرم‌آباد هزینه شد

شهردار خرم‌آباد گفت: پایانه برون‌استانی ظرف 10 تا 20 روز آینده افتتاح می‌شود که تاکنون حدود 6 میلیارد تومان برای این پروژه هزینه شده است.
کد خبر: ۸۸۸۶۲۵۵
|
۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، یحیی عیدی بیرانوند صبح امروز در مراسم افتتاح پل‌های هاشم زاده که با حضور وزیر کشور برگزار شد با اشاره به اینکه خوشبختانه سرانه فضای سبز شهر خرم‌آباد به دو برابر افزایش داده‌شده است، اظهار داشت: در طول 92 سال عمر شهرداری مجموعه 110 هکتار فضای سبز مبله شهر داشتیم که تاکنون 128 هکتار به سرانه فضای سبز اضافه‌شده و این افزایش سرانه همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه پایانه برون‌استانی ظرف 10 تا 20 روز آینده افتتاح می‌شود، عنوان کرد: تاکنون حدود 6 میلیارد تومان برای این پروژه هزینه شده است.

شهردار خرم‌آباد بیان کرد: تخریب‌های زیادی درزمینهٔ توانمند کردن مناطقی که مشکل‌دارند انجام شد به‌طوری‌که تنها 72 ملک خریداری و تخریب شد.

وی خاطرنشان کرد: پل‌های نیمه‌کاره‌ای که بیش از 10 الی 15 سال رهاشده بودند تکمیل شدند و در حال حاضر مورداستفاده قرار می‌گیرند.

شهردار خرم‌آباد با اشاره به اینکه شش پل موقت در شهر خرم‌آباد وجود داشت که مشکل اساسی برای حوزه مدیریت شهری در زمان بارندگی ایجاد می‌کرد، گفت: اگر این پل‌ها جمع‌آوری می‌شدند گره ترافیکی ایجاد می‌شد که در جایگاه یکی از این پل‌های موقت پل‌های هاشم زاده احداث شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات