قاچاق کالا بسیار نگران‌کننده است

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی مازندران با بیان اینکه امروز قاچاق کالا بسیار نگران‌کننده است، گفت: در حال حاضر مشکل اساسی ما رکود موجود در بازار است.
کد خبر: ۸۸۸۶۳۱۷
|
۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، عبدالله مهاجر در همایش روز ملی صنعت و معدن در ساری اظهار کرد: 16 هزار میلیارد تومان در سال گذشته تسهیلات در بخش صنایع کوچک پرداخت کردیم و نسبت به پرداخت تسهیلات در این حوزه نیاز به واکاوی داریم.

وی تصریح کرد: اگر اقدامات کارشناسی در این زمینه انجام نشود با پرداخت 20 هزار میلیارد تومان هنوز نمی‌توانیم نسبت به رفع مشکلات اقدام اساسی انجام شود.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی مازندران با اعلام اینکه در حال حاضر مشکل اساسی ما رکود موجود در بازار هست، افزود: اگر با این رکود اگر 100 هزار میلیارد تومان بازار برای رونق اقتصادی آماده نشود مشکلات ما سر جای خودش است.

این مسؤول اضافه کرد: برای رفع این مشکل باید قانون اصل 44 به صورت جدی پیگیری شود و حوزه اقتصادی به صورت جدی به بخش خصوصی واگذار شود.

مهاجر با اعلام اینکه در دولت یازدهم این اتفاق نیافتد، افزود: 20 هزار میلیارد تومانی که قرار هست که ممکن است مشکل تولید ما را حل کند ولی مسئله رکود در بازار را حل‌وفصل نمی‌کند، قاچاق کالا امروز بسیار نگران کننده هست.

وی در پایان گفت: واگذاری به بخش خصوصی باید واقعی باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها