با حضور نوه آیت الله یونس اردبیلی:

تجمع صیانت از حریم خانواده در اردبیل برگزار شد

همزمان با روز عفاف و حجاب تجمع صیانت از حریم خانواده در منطقه نمونه گردشگری شورابیل برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۸۶۳۲۶
|
۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل؛ در تجمع عفاف و حجاب که راستای ارج نهادن به ارزشهای دینی و حفظ اصول و ارزشهای خانواده اسلامی تدارک دیده شده بود، سرهنگ عبدی فرمانده سپاه ناحیه اردبیل ضمن  خیرگویی مقدم و گرامی داشت یاد و خاطره 7هزار شهید جامعه زنان گفت : شهدای جامعه زنان کشور چادر خود را در جهت دفاع از ناموس و کیان ایران اسلامی کفن خود قرار دادند.

 

عبدی آرامش، آسایش کشور را مرحون خون پاک شهدا دانست و افزود: استکبار جهانی با تمام قوا در تلاش است تا انقلاب اسلامی را نابود کند اما همیشه با اراده قوی ملت ایران روبه رو شده است و اکنون نیز بعد از گذشت 38 سال، دشمن با طراحی جنگ های نرم و جنگ اقتصادی در پی مهار انقلاب اسلامی است که با وجود اراده محکم این ملت توئطه های آنان با شکست مواجه می شود.

وی با بیان ویژگی های آیت الله سید یونس اردبیلی، رهبر مبارزه با کشف حجاب در ایران گفت: یونس اردبیلی با استقامت ، قوت و پشتیبانی ملت ایران توانست قانون لغو کشف حجاب را عملی کند.

 

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس(ع) به طراحی های جنگ نرم دشمن اشاره کرد و افزود: تنها امید دشمن برای نفوذ ، طراحی جنگ های نرم است که فرهنگ غربی را جایگزین فرهنگ اصیل ایرانی کند.

وی تصریح کرد: جوانانی که در مکتب عاشورا و شهدا پرورش یافته اند بایستی اندیشه عاشورایی پیشه کنند چرا که فتنه های غرب در برابر اراده جوانان ایرانی محکوم به شکست است.

 

عبدی در پایان سخنان خود در همایش صیانت از حریم خانواده ، همگان را عمل به سیره و وصیت شهدا سفارش کرد گفت: امروز وظیفه داریم در دفاع و صیانت از حریم خانواده و دین اسلام قیام کنیم و تابع امر ولایت فقیه باشیم و نباید چشم بسته و نا خواسته دنبال فرهنگ بی ریشه غربی برویم تا شرمنده خون شهدا شویم.

در ادامه مراسم نوه آیت الله یونس اردبیلی حجاب را یک فرهنگ دانست و بیان کرد : صرف نظر از هرگونه تعصب مهم این می باشد که هر یک از ما سفیران حجاب باشیم ، حجاب یک نعمت الهی است که از آن به عنوان یک ارزش باید یاد شود وشخص خود به این باور برسد که حجاب جز مصونیت نیست وعرض اندام کردن وفخر فروشی نسبت به این موضوع جز جهل چیزی نیست.

 

وی افزود فرهنگ اسلام وانقلاب به ما میگوید که به سبب حلال زادگی و حلال خوری هاست که تا کنون استقامت کرده ایم.

قرائت بیانه بسیج جامعه زنان سپاه حضرت عباس(ع) ، اجرای سرود و تجلیل از مادر شهید مدافع حرم علی سیفی با اهدای چفیه متبرک شده به آستان مقدس رضوی از دیگر برنامه های همایش صیانت از حریم خانواده بود.

 
  
 
 
 

خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردبیل: سعید زارع

ارسال نظرات