خبرهای داغ:

دیدار از خانواده شهید مدافع حرم در باغملک

فرمانده سپاه ناحیه باغملک به همراه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه حجت اسلام بهادرپرچم، فرمانده حوزه 2شهری امام حسن مجتبی(ع)و جمعی از پایوران ناحیه از خانواده شهید مدافع حرم مجتبی زکوی زاده دیدار کردند.
کد خبر: ۸۸۸۶۴۵۹
|
۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۴

 به گزارش خبرگزاری بسیج در خوزستان ، سرگرد پاسدار شاپور احمدی در این دیدار وجود خانواده شهیدان را پر برکت دانست و گفت: وظیفه ما قدردانی از شهدا وخانواده های آنان است که برای عزت و سربلندی ایران اسلامی بهترین سرمایه خود را تقدیم انقلاب و اسلام کردند.

 

فرمانده ناحیه باغملک هدف از دیدار با خانواده‌های شهدا را زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا عنوان کرد و افزود: به فرموده مقام معظم رهبری( مد ظله العالی) ارزش زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست.

وی تصریح کرد: شهدا با تاسی از اعمال و رفتار حضرت امام حسین (ع) درس فداکاری، وفاداری، از خود گذشتگی، شجاعت، شهامت و صداقت آموختند و در عمل نیز آن را به اثبات رساندند.

 

وی حضور در میان خانواده‌های شهدا را گامی در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست و  اضافه کرد: امیدواریم بتوانیم خدمتگزار خانواده شهدا باشیم و آنان را تکریم کنیم.

سرگرد احمدی با بیان اینکه دیدار با خانواده‌های شهدای مدافع حرم باعث روحیه دادن به مسئولان می‌شود، گفت : دیدار با خانواده‌های شهدا، روحیه شهادت طلبی را در خود ما و اقشار مختلف زنده می‌کند و این فرهنگ در جامعه گسترش پیدا می‌کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها